• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۷-۱۹
  • شناسه خبر: 2069

وقفچی : اجرای عمران شهری مانع مهاجرت معکوس به شهرها می شود

پیام ملّت – نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به عمران  شهری آببر و چورزق اشاره کرد و گفت: توجه به عمران شهری باعث می شود شاهد مهاجر ت معکوس از روستاها به شهرها نباشیم . علی وقف چی ، در گفتگو با مهر ، ...

پیام ملّت نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به عمران  شهری آببر و چورزق اشاره کرد و گفت: توجه به عمران شهری باعث می شود شاهد مهاجر ت معکوس از روستاها به شهرها نباشیم .

علی وقف چی ، در گفتگو با مهر ، به وضعیت عمران  شهری در آببر و چورزق اشاره کرد و افزود: توجه به عمران شهری  باعث می شود تا شاهد مهاجر ت معکوس از روستاها به شهرها نباشیم و باید به عمران شهری این مناطق توجه شود.

وی اظهار کرد: توجه به عمران شهری و ایجاد اشتغال باعث می شود مردم از روستاها به شهرها مهاجرت نکنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به راه ارتباطی آببر -شفت اشاره کرد و گفت: برای این مسیر سه میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وقف چی تاکید کرد: استان زنجان ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در بخش کشاورزی دارد و باوجود تولید بالای زیتون در طارم این محصول پرفروش حتی یک محل فروش و عرضه اختصاصی در زنجان ندارد و باید برای توسعه صادرات این محصول با ارزش برنامه ریزی لازم در دستور کار قرار گیرد و  باید از این ظرفیت در راستای توسعه همه جانبه استان زنجان استفاده کرد.

وی گفت: بخش کشاورزی سهم بسیار خوبی در توسعه اقتصادی دارد که باید از این بخش به نحو احسن استفاده کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کردو یاد آورشد: برای تحقق این امر مهم باید نسبت به توسعه صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشت.

وقف چی افزود: باید با تلاش و برنامه ریزی سهم استان زنجان را در بازار صادارات محصولات کشاورزی افزایش دهیم و در این راستا برنامه ریزی های  لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: زنجان می تواند در بخش صادرات محصولات کشاورزی رتبه خوبی را در سطح کشور به خود اختصاص بدهد که باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و در این میان شهرستان طارم هم بهترین ظرفیت ها برای توسعه در بخش های مختلف بخصوص کشاورزی را دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست