• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۷-۲۵
  • شناسه خبر: 2115

اجرای طرح احسان حسینی در جهت کمک به نیازمندان واقعی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت:طرح احسان حسینی با همکاری مساجد و هیات های مذهبی و کمیته امداد در ماه های محرم و صفر اجرا می شود.

پیام ملّت-معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه،خوشبختانه زنجان ،شهری ولایت مدار با شور و شعور حسینی است،افزود:نیازمندان مستحق ترین افراد برای دریافت نذورات و کمک های مردمی هستند که با اجرای این طرح می توان نیازمندان واقعی را از نذورات مجالس عزاداری حضرت ابا عبدالله حسین (ع)بهره مند ساخت.

thL25A0BB2
وی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و یاد آور شد:ساماندهی و جهت دار کردن نذورات مردمی با هدف
رساندن نذورات به مستمندان واقعی ،و ترویج و تقویت فرهنگ احسان و انفاق در جامعه از اهداف اصلی این طرح
به شمار می آید.
حسنلو با اشاره به اینکه،در حال حاظر ۱۷مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال است،ادامه داد:این مراکز مردمی

تحت نظارت کمیته امداد با محوریت مساجد،آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی عزاداران حسینی هستند که در این راستا ،توزیع این نذورات بر اساس نیات خود اشخاص انجام می شود.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد اظهار داشت:این نهاد ،به منظور جذب حامی برای ایتام،کودکان بد سرپرست یا بی سرپرست ،در این ایام پایگاه هایی را در سراسر استان تشکیل داده است.
وی،میزان کمک های مردمی و نذورات جمع آوری شده در سال گذشته را ۷میلیاردو ۵۴۰میلیون ریال اعلام کرد و یاد آور شد:از این میزان ،بیش از ۱۱۸میلیون ریال به صورت نقدی و مابقی نیز در قالب سبد غذایی ،غذای گرم و جیره خشک و گوشت قربانی بوده است.
حسنلو ابراز داشت:در حال حاظر ،بیش از ۲۲ هزار خانوار در سطح استان از خدمات این نهاد حمایتی در حوزه های مختلف ،استفاده می کنند.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست