• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۱
  • شناسه خبر: 2190

سازمان ملل ،ابزار دست آمریکا شده است

امام جمعه زنجان گفت:هدف از تشکیل سازمان ملل، حمایت از کشورهای مظلوم و ضعیف بوده ،اما متاسفانه امروزه این سازمان ابزار دست آمریکای جنایتگار شده است.

index

پیام ملتحجه الاسلام و المسلمین ،علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه افزود: سازمان ملل برای حمایت از حقوق بشر تشکیل شده است،که در این میان ابر قدرت های جهان و آمریکا به بهانه حقوق بشر ،دخالت های بی ربط می کنند.

وی ادامه داد:بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری و بد عهدی های آمریکا ،جایی برای اعتماد و خوش بینی به این کشور باقی نمانده است.

امام جمعه زنجان ،به دیدگاه های امام خمینی (ره)در زمینه حقوق بشر اشاره کرد و یاد آورشد:جلو آمدن آمریکا در مباحثی مانند:محور مقاومت ،حقوق بشر،و به رسمیت شناختن رژیم صهیونستی مرحله بعد از بهانه جویی در مسیر اجرایی برجام است،که طبق فرمایشات امام راحل ،اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب نشینی کنیم ،دشمن چند قدم جلوتر خواهد آمد.

حجت الاسلام و المسلمین ،علی خاتمی با بیان اینکه امر شهادت هدف نیست ،بلکه وسیله است ،خاطر نشان ساخت: هدف در این زمینه ،مسئله بالاتری تلقی می شود که شهادت به خاطر آن شکل می گیرد که این امر منجر به حفظ دین اسلام شده است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست