• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۶
  • شناسه خبر: 2235

مشارکت دادن مردم برای ایجاد فضایی امن امری ضروری است

پیام ملت-استاندار زنجان گفت : مشارکت دادن مردم در حوزه های سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی برای ایجاد فضایی امن در جامعه امری ضروری است. استاندارزنجان در مراسم تودیع معارفه معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان که با حض ...

پیام ملت-استاندار زنجان گفت : مشارکت دادن مردم در حوزه های سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی برای ایجاد فضایی امن در جامعه امری ضروری است.

استاندارزنجان در مراسم تودیع معارفه معاون سیاسی ،1994784امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان که با حضور قائم مقام وزارت کشور ، امام جمعه و برخی از مسئولین استانی برگزار شد افزود: با مدیریت و تدبیر معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی میتوان فضایی امن را برای مشارکت مردم در تمامی زمینه ها فراهم کرد.

اسدالله درویش امیری ،با بیان اینکه مشارکت یکی از فرهنگ های اصیل ایرانی است اظهار داشت : در نظام جمهوری اسلامی ایران و در قانون اساسی نقش مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی،اجتماعی و فرهنگی کشوراز اهمیت خاصی برخوردار است.

وی، انتخابات را یکی از مشارکت های اصلی مردم در جامعه دانست و ادامه داد:بنا به منشور صادر شده از سوی مقام معظم رهبری ، شفاف سازی منابع انتخاباتی،ندادن اختیاراتی خارج از اقدامات قانونی به افراد،جلوگیری از تفرقه قومی و مذهبی و پاسخگویی مکتوب در زمینه باطل شدن انتخابات به مردم و ارائه مواردی در زمینه رد صلاحیت داوطلبان انتخاباتی به صورت مکتوب و پاسداری از صیانت به آرا به عنوان حق الناس امری ضروری است که در این میان نقش رئیس ستاد انتخابات حائز اهمیت است.

استاندار افزود : انتخابات باید موجب انسجام اجتماعی و تقویت حوزه های مختلف در میان مذاهب و اقوام در جامعه شود نه اینکه موجب ایجاد تخریب درجامعه گردد.

درویش امیری با اشاره به اینکه ، علی رغم داشتن سلایق و اندیشه های متفاوت در جامعه همیشه توانسته ایم در چارچوب قانون اساسی و حوزه سیاسی موفق عمل نماییم خاطر نشان ساخت:هم اکنون در حوزه سیاسی ۳۵ حزب و تشکل فعال در سطح استان داریم که میتوان گفت در دولت تدبیر و امید مشارکت NGO ها نیز، در حوزه اجتماعی صد درصد افزایش یافته است.

وی بیان داشت:در حال حاضر ۲۵۸ سمن(NGO)در سطح استان وجود دارد، که این امر نشانگر تلاش های بی مضاعف معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در طول ۳ سال گذشته شاهد عملکرد مناسبی از سوی معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان بوده ایم یاد آور شد :در حال حاضر بین ۱۳ استان در زمینه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی رتبه ۶ را بدست اورده ایم که امیدواریم معاون جدید این حوزه نیز در توسعه این فعالیت ها تلاش کافی را نمایند.

در پایان مراسم از زحمات معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تقدیر به عمل آمد و سید بیوک موسوی به عنوان معاون جدید در این حوزه معرفی گردید.

انتهای خبر/

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست