• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۶
  • شناسه خبر: 2242

وحدت بین دستگاه های اجرایی موجب ایجاد آرامش در استان بوده است

پیام ملت–معاون سابق سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: با وجود فراز و نشیب های مختلف،وحدت و همدلی بین دستگاه های اجرایی، امنیت و آرامش در استان را به وجود آورده است.. حمید رضا شهبازی ،در مراسم تودیع و معار ...

پیام ملتمعاون سابق سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: با وجود فراز و نشیب های مختلف،وحدت و همدلی بین دستگاه های اجرایی، امنیت و آرامش در استان را به وجود آورده است..

حمید رضا شهبازی ،در مراسم تودیع و معارفه ،که با حضور قائم مقام وزیر کشور،امام جمعه ،استاندارو جمعی از مسئولین استانی برگزار شد ،افزود: آرامش و فضایی که در طول ۳ سال گذشته در استان حاکم بوده،ناشی از سبک و اندیشه امام جمعه زنجان و تفاهم بین دستگاه های استانی می باشد.

وی ادامه داد: استان زنجان ،جزء بی حاشیه ترین استا ن در زمینه های سیاسی و اجتماعی ، در سطح کشور به شمار می آید ،که این امر باعث شده به آرامش پایدار دست یابیم.

در ادامه معاون جدید سیاسی،امنیتی،و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: مشارکت مردم در پیشبرد اهداف و برنامه های نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید اهمیت خاصی دارد.

سید بیوک موسوی خاطر نشان ساخت:امیدواریم با اعتماد مسئولین و مردم بتوانیم در عرصه های مختلف موفق عمل نماییم.و هر زوز بیشتر از گذشته امید آفرینی کنیم.

در پایان مراسم از زحمات معاون سابق سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تقدیر به عمل آمد و سید بیوک موسوی نیز به عنوان معاون جدید این حوزه معرفی شد.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست