• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۸
  • شناسه خبر: 2260

نوجوانان ،صاحبان اصلی انقلاب اسلامی به شمار می آیند

پیام ملت–نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت:بسیج دانش آموزی یکی از پایه های اساسی به شمار می آید،که در این میان می توان گفت قشر نوجوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند. نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان ،در خطبه ...

امام جمعه زنجان
پیام ملتنماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت:بسیج دانش آموزی یکی از پایه های اساسی به شمار می آید،که در این میان می توان گفت قشر نوجوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.
نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان ،در خطبه های نماز جمعه ،با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی همواره باید در خود روحیه استکبار ستیزی را حفظ کند ،افزود:جامعه اسلامی همواره باید در راستای آرمان های انقلاب اسلامی ،ارزش ها و اعتقادات آن حرکت نماید.
حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی با دعوت مردم به حضور شکوه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان تاکید کرد : دشمن همواره در تلاش برای استفاده از راه های نو برای ضربه زدن به کشورمان با هدف نهایی براندازی نظام جمهوری اسلامی میباشد.
وی ادامه داد: نباید از دشمن شناسی غفلت نماییم و همواره باید روحیه مقاومت و ایستادگی را در خود تقویت کنیم زیرا سازش و تسلیم پذیری در مقابل کفر با اسلام ناب محمدی منافات دارد.
امام جمعه زنجان ،به شکست نقشه های آمریکا در حمله نظامی به ایران در سال های گذشته اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: همه باید نسبت به خطر استکبار آگاهی کافی را داشته باشیم و هیچگاه به این کشورخوش بین نشویم .
خاتمی، با بیان اینکه دشمن در تلاش برای از بین بردن زیر ساخت های کشوراست، اظهار داشت : با رعایت پدافند غیر عامل به عنوان ایمن ساز ی زیر ساخت های یک کشور ، می توان با جبهه استکبار مقابله کرد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست