• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۹
  • شناسه خبر: 2225

طرح شوق زیارت را اجرا می کند

پیام ملّت – معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت :بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به نفع محرومان و خانواده‌های نیازمند و ترویج فرهنگ اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های هیأت‌های مذهب ...

پیام ملّت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت :بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به نفع محرومان و خانواده‌های نیازمند و ترویج فرهنگ اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های هیأت‌های مذهبی، هیأت امنای مساجد و حسینیه‌ها از اهداف اجرای طرح احسان حسینی است.

رضا حسنلو با اشاره به اینکه از آغاز ماه محرم امسال نیز اجرای این طرح حسنه در استان آغاز شده است، افزود: در اجرای این طرح از ظرفیت مساجد در قالب طرح جامع مسجد محوری و همچنین ظرفیت مراکز نیکوکاری نیز بهره گرفته شده است.

وی با بیان اینکه طی آمار در دهه نخست امسال ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک مردمی در طرح احسان حسینی جمع‌آوری شده است، عنوان کرد: کمک‌ها و نذورات مردمی جمع‌آوری شده در قالب این طرح در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: همچنین بخشی از این کمک‌ها از طریق ۲۰ مرکز نیکوکاری فعال در استان بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع شده است.

حسنلو با اشاره به ادامه اجرای این طرح تا پایان ماه صفر گفت: امیدواریم در ادامه این دو ماه عزیز نیز شاهد افزایش مشارکت‌های مردمی در طرح احسان حسینی باشیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه از اجرای طرح دیگری با عنوان شوق زیارت نیز خبر داد و گفت: با توجه به آثار گسترده معنوی زیارت در روح مددجویان و با هدف فراهم کردن بستر مناسب برای دریافت مشارکت‌های مردمی طرح «شوق زیارت»، اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در قالب طرح «شوق زیارت»، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار تأمین می‌شود و مردم استان برای مشارکت در این طرح می‌توانند با شماره‌‍گیری #۸۸۸۸*۷۳۳* یا واریز وجوهات نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۳۷۱۲۲ اقدام کنند.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست