• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۱۳
  • شناسه خبر: 2349

حضور پرشور مردم زنجان در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش پیام ملت-مردم ولایت مدار و ظلم ستیزشهر زنجان امروز آمدند تا بار دیگر به رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لبیک بگویند. مردم شهید پرور استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان اقدام به محکومیت ظلم، ستم و است ...

به گزارش پیام ملت-مردم ولایت مدار و ظلم ستیزشهر زنجان امروز آمدند تا بار دیگر به رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لبیک بگویند.

مردم شهید پرور استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان اقدام به محکومیت ظلم، ستم و استکبار جهانی نمودند.%d8%b5%d8%b5%d8%b5

راهپیماییان زنجانی در مسیر راهپیمایی خود با تاکید بر لزوم تقویت اتحاد بین مسلمانان جهان،ظلم و ستم استکبار جهانی در برابر مردم مظلوم جهان به ویژه مسلمانان محکوم کردند.

مردم زنجان امروز از پیر و جوان،زن و مرد با حضور گسترده خود در این مراسم بار دیگر نشان دادند که همواره در حمایت از مظلومان جهان،در برابر مستکبران ظالم ایستادگی می کنند.

از جمله شعارهایی که امروز از سوی شرکت کنندگان در راهپیمایی فریاد زده شد، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در حاشیه این مراسم گفت:تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳و ۱۳آبان ۱۳۵۷نیز به عنوان روز دانش آموز از اهمیت والایی برخوردار بوده و همچنین تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ از سوی دانشجویان خط امام از دیگر مناسبت های این روز است.

سید سعید حسینی روز ۱۳ آبان را برگ زرینی در تاریخ نظام انقلاب اسلامی دانست و افزود:امسال برنامه های مناسبتی ۱۳آبان با محوریت عاشورایی در حال انجام است.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست