• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۱۶
  • شناسه خبر: 2401

روزانه به ۲۰ هزار زائر خدمات ارائه خواهد شد

پیام ملت –رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: در سال گذشته به ۵ هزار نفر روزانه،در ایام اربعین خدمت رسانی شد که این میزان امسال به ۴ برابر ،یعنی ۲۰ هزارنفر خواهد رسید. ذبیح الله بابایی ،امروز در جمع خبر ...

پیام ملترئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: در سال گذشته به ۵ هزار نفر روزانه،در ایام اربعین خدمت رسانی شد ?????????????????????????????????که این میزان امسال به ۴ برابر ،یعنی ۲۰ هزارنفر خواهد رسید.

ذبیح الله بابایی ،امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت:هیچ بودجه تولیدی برای بازسازی عتبات عالیات هزینه نشده، و تنها همه فعالیت های ستاد عتبات عالیات از سوی نذورات مردمی تامین میشود.

وی،از حضور مردم استان در کنگره عظیم جهان تشییع در عتبات عالیت خبر داد و افزود:ستاد بازسازی عتبات عالیه در طول برگزاری این همایش عظیم جهان تشییع ،فعالیت های مختلفی در کربلا و نجف خواهد داشت.

رئیس ستاد بازسازی و عتبات عالیات استان به حضور زنجانی ها در هفت نقطه عتبات عالیه اشاره کرد و گفت:در ورزشگاه واقع در جنسبه نجف دو گروه از زنجان و ابهر ،ورودی کوفه مقابل مزار میثم تمار،گروه شهرستان قیدار،عمود یک ،حیدریه بین عمود ۶۶۷ و ۶۶۸ و موکب از طریق خاتم الاوصیا خدمت رسانی به زائرین اربعین انجام میشود.

بابایی یاد آور شد:نیم ضریح سرداب امامین عسگرین (ع) در حال حاضر در زنجان در حال ساخت است که مردم ولایت مدار این استان از شروع ساخت این نیم ضریح تا کنون با کمک های مادی و معنوی خود در این امر معنوی سهیم هستند.

وی با بیان اینکه این نیم ضریح در شبستان زیرزمین حرم و روبه روی چهار قبر مطهر در دیوار حرمین امامین عسگرین (ع)نصب خواهد شد ادامه داد:این پروژه ۵/۳ میلیارد تومان برآورد شده که مردم ولایت مدار استان آن را تامین میکنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیت استان زنجان خاطر نشان ساخت:با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب این پروژه ،فروردین ماه سال آینده این سازه در سامرا نصب میشود.

انتهای خبر/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست