• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۱۹
  • شناسه خبر: 2444

طرح تحول نظام سلامت از افتخارات دولت تدبیر و امید است

پیام ملت–استاندار زنجان گفت:طرح تحول نظام سلامت از کارهای پرافتخار دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان محسوب میشود. درویش امیری در مراسم افتتاح از ۱۹ واحد تک نفره زایمان طبیعی استان همزمان با سراسر کشور در زنجان، اف ...

پیام ملتاستاندار زنجان گفت:طرح تحول نظام سلامت از کارهای پرافتخار دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان محسوب میشود.

درویش امیری در مراسم افتتاح از ۱۹ واحد تک نفره زایمان طبیعی استان همزمان با سراسر کشور در زنجان، افزود:۷۱۴ واحد تک نفرهimages زایمان طبیعی در سراسر کشور به طور همزمان در ۱۳۵ شهر افتتاح میشود که سهم استان زنجان ۴۸ واحد است.

وی، با اشاره به اجرای این طرح در ۱۴۴ بیمارستان کشور خاطر نشان ساخت:این طرح از دیگر اقدامات امید آفرین دولت تدبیر و امید است  که گام موثری در تقویت منزلت و شان مادران جامعه است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه این طرح حمایتی از مادران باردار است تصریح کرد:در لحظه زایمان مادران نیازمند مهر و محبت بیشتری و حضور خانواده در کنارشان هستند که  با اجرایی شدن این طرح  شرایط فوق برای آنها مهیا میشود.

درویش امیری ادامه داد:احداث واحدهای تک نفره زایمان طبیعی که در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید تدارک دیده شده،محیط مفرح و مناسب، با امکانات و تجهیزات لازم را برای دوره زایمان مادران فراهم کرده است.

وی، طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و درمان را یاد آور شد وافزود:قدری از این بخش غافل شده بودیم که در نتیجه همین امر فشارهایی به مردم وارد می‌شد و واحدهای درمانی به تشنج کشیده می‌شد و شاهد بد اخلاقی‌های دو طرفه می‌شدیم.

استاندار زنجان گفت: امروز با اجرای طرح تحول سلامت مسیر خدمت‌گذاری برای کادر درمانی آسان شده و بهره‌مندی از خدمات نظام درمانی نیز فراهم و این امر از افتخارات بزرگ دولت است.

درویش امیری با اشاره به اینکه ارزش‌گذاری به مادران و امیدهای مادران از جمله موضوعاتی بوده که مورد توجه دولت تدبیر و امید بوده است، اضافه کرد: طرح تحول نظام سلامت یکی از کارهای بزرگ و اساسی و زیربنایی در حوزه بهداشت و درمان است.

وی، عملکرد دانشگاه علوم پزشکی زنجان را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان ساخت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به لحاظ اقدامات انجام شده در حوزه سلامت از خوشنامی برخوردار است.

انتهای خبر/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست