• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۰
  • شناسه خبر: 2477

تجمع اعتراضی نیروهای فضای سبزدر مقابل شورای شهر زنجان

پیام ملت–کارگران پیمانکاری سازمان فضای سبز شهرداری زنجان در اعتراض به وضعیت امنیت شغلی شان مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند. دلیل اجتماع این کارگران وضعیت نا معلوم امنیت شغلی حدود ۱۵۰کارگری است که دست کم از حدود ...

پیام ملتکارگران پیمانکاری سازمان فضای سبز شهرداری زنجان در اعتراض به وضعیت امنیت شغلی شان مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند.

دلیل اجتماع این کارگران وضعیت نا معلوم امنیت شغلی حدود ۱۵۰کارگری است که دست کم از حدود ۲ تا ۲۰ سال به عنوان نیروی پیمانکاری arm-sahrdariدر فضای مناطق ۳ گانه شهرداری مشغول کار هستند.

بیش از ۵۰  کارگری که در این اجتماع حضور داشتند از زبان مسئولین مناطق شهرداری نقل میکنند که به دلیل خاتمه یافتن اعتبار و مازاد بودن نیرو در این حوزه و همچنین به دلیل تغییر فصل کاری به حضورآن ها نیازی نیست.

یکی دیگرازموارد مورد اعتراض کار گران فضای سبز شهرداری مناطق محدودیت بیمه می باشد به طوری که پیش از ۶ ماهی است  که بیمه برخی از آن ها پرداخت نشده است که دلیل  این امر نبود اعتبارات لازم بوده است.

یکی از معترضین در اعتراض به وضعیت نابسامان کاری به خبرنگار پیام ملت گفت: از سال ۹۰ مشغول به فعالیت در فضای سبز شهرداری منطقه ۲ هستم که همه ساله برای امرار معاش زندگی خود و خانواده ام را تامین می کنم و با توجه به فصلی بودن اشتغال فضای سبز همه ساله با مشکل بیکار بودن مواجه هستم.

در حالی که همه ساله معرفی نامه ای از بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان به شهرداری به عنوان اولویت قرار دادن و ادامه اشتغال صادر می گردد اما تاکنون هیج گونه تاثیری نداشته است.

و امروزه نیز به بنده به همین راحتی میگویند که دیگر به شما نیاز نیست واین در حالی است که به افرادی که سابقه ای کمتر از من داشته اند و کارشان نیز همان در حوزه کاری من هست بنا به دلایلی سازمان دوباره با آن ها عقد قرارداد میکند که این امر جای تاسف دارد.

گفتنی است که برخی از افراد نیز ادعا داشتند که افرادی از شهرستان و روستاهای اطراف در این حوزه کار میکنند که این در حالی است که خود مردم زنجان در سردرگمی و بیکاری به سر می برند.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست