• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۰
  • شناسه خبر: 2464

ضرورت برنامه ریزی برای جذب جوانان به مساجد

پیام ملت–استاندار زنجان گفت:ستاد اقامه نماز باید بر جذب جوانان به مساجد متمرکز شود و ضرورت برنامه ریزی و تلاش برای جذب آنها به مساجد را جدی بگیرد. درویش امیری در همایش استانی”نماز و کاهش آسیب های اجتماعی̶ ...

پیام ملتاستاندار زنجان گفت:ستاد اقامه نماز باید بر جذب جوانان به مساجد متمرکز شود و ضرورت برنامه ریزی و تلاش برای جذب 1672374آنها به مساجد را جدی بگیرد.

درویش امیری در همایش استانی”نماز و کاهش آسیب های اجتماعی”به آثار و پیامدهای تربیتی نماز در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود:امنیت و آرامش اجتماعی که با اقامه نماز برای جامعه ای حاصل می شود،منحصر به فرد است و هیچ امر دیگری نمیتواند همچون نماز این آرامش را به ارمغان آورد.

وی،به نقش ستاد اقامه نماز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت:اقدام اصلی فعالیت های ستاد اقامه نماز باید بر جذب جوانان به مساجد باشد و همچنین مسجد محوری باید با محوریت جوانان در آنها تحقق پیدا کرد.

استاندار زنجان ادامه داد:نماز وسیله پرورش فضایل اخلاقی است و به سایر اعمال انسان نیز ارزش میدهد.

درویش امیری با اشاره به اقامه باشکوه نماز ظهر عاشورا در زنجان گفت:یکی از ارزشمندترین اقدامات ستاد اقامه نماز کشور ،برپایی نماز ظهر عاشورا است که در زنجان بصورت پرشور و منسجم  برگزار میشود.

وی، در پایان تصریح کرد: روح، هدف و فلسفه نماز همان یاد و ذکر خداست، ذکری که مقدمه فکر و فکری که انگیزه عمل را در پی دارد.

انتهای خبر/ع

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست