• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۰
  • شناسه خبر: 2463

ارائه راهکار به همراه بیان مشکلات به حل آن کمک می‌کند

پیام ملت–نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، بیان مشکلات را ۱۰ درصد کار برای حل آن دانست و گفت: اقدام اصلی برای حل یک مشکل ارائه راه‌حل برای آن است، بنابراین به همراه بیان مشکلات باید نسبت به ارائه راه‌کار ه ...

13950226000590_photoa

پیام ملتنماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، بیان مشکلات را ۱۰ درصد کار برای حل آن دانست و گفت: اقدام اصلی برای حل یک مشکل ارائه راه‌حل برای آن است، بنابراین به همراه بیان مشکلات باید نسبت به ارائه راه‌کار هم اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد بیگدلی چهارشنبه‌شب در دیدار اعضای شورای اسلامی استان و جمعی از روسای شورای اسلامی شهرستان‌ها مشخصه نظام ما را مردمسالاری دینی دانست و اظهار کرد: این مهم به معنی تاثیرگذاری رای مردم در اداره روستا، شهرها و کشور است.

وی با ابراز امیدواری برای موفقیت در دوران مسؤولیت برای همه نمایندگان مردم اضافه کرد: تعامل بین اعضای شوراهای اسلامی و نمایندگان مجلس در نهایت به نفع مردم خواهد بود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به تسهیل ایجاد ارتباط مردم و مسؤولان با استفاده از روش‌های مختلف از جمله فضاهای مجازی اشاره و تصریح کرد: با این وجود ارتباطات حضوری شوراها با مردم بیشتر از نمایندگان است که می‌توان از آن به نفع حل مشکلات مردم استفاده کرد.

بیگدلی با اشاره به اینکه بیان مشکلات ۱۰ درصد کار برای حل آن به شمار می‌رود، ادامه داد: اقدام اصلی برای حل یک مشکل ارائه راه‌حل برای آن است، بنابراین به همراه بیان مشکلات باید نسبت به ارائه راه‌کار هم اقدام شود.

وی با بیان اینکه مردم از شهرداری و اعضای شوراها از قوانین گلایه دارند، افزود: باید با تعامل نسبت به رفع مشکلات موجود در این حیطه از جمله رفع موانع موجود در قوانین اقدام شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای کاهش مشکلات ابراز کرد: مسائل مطرح شده در جلسه از جمله عوارض ارزش افزوده به صورت ویژه مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست