• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۲
  • شناسه خبر: 2494

نمایندگان مجلس،نقش نظارتی بر عملکرد دستگاهها را دارند

پیام ملّت – دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در امور اجرایی دخالت ندارند و لی در حیطه نظارتی موظف ومختار به ورود به مسائل مختلف ملی و استانی در حوزه عملکرد دستگاههای مختلف کشور هستند ...

پیام ملّتدبیر مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در امور اجرایی دخالت ندارند و لی در حیطه نظارتی موظف ومختار به ورود به مسائل مختلف ملی و استانی در حوزه عملکرد دستگاههای مختلف کشور هستند. 139502110008522087606074
مرتضی خاتمی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملّت، افزود : درراستای نظارت بر عملکرد مسئولین ،در صورت مشاهده تخلف در سازمان ذی ربط ،به مسئول متخلف و مقامات مافوق تذکر داده میشود و درنهايت تااستیضاح عالیترین مقام دستگاههامی تواندپیش برود.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی در خصوص تغییرات مدیران استانی توسط نمایندگان مجلس تصریح کرد:این تغییرات از جمله امورات اجرایی بوده و در حوزه کاری نمایندگان مجلس نمی باشد .

خاتمی ادامه داد: تمامی ارگان ها و سازمان های استانی موظف هستند که با برگزاری سمینارها،همایش ها و بازدیدها عملکرد سازمان و دستگاه مربوطه را به آگاهی مردم برسانند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این سمینارها باید در راستای ارائه عملکردها باشد ،اظهار داشت: با سازمان و  دستگاهی که این برنامه ها را با اهداف دیگری دنبال کنند برخورد خواهد شد .

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، افزود: مسئولین دستگاه های اجرایی ارشد نیزباید برحسن اجرای برنامه ها ی ابلاغی خود به خوبی نظارت کنند.

خاتمی به بازدیدهایی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ادارات و سازمان های استانی وشهرستانی دارند اشاره کرد و خاطرنشان ساخت:بازدید از سازمان ها لزومادال بر حمایت و یا عدم حمایت از مسئولین ذی ربط نیست بلکه طبق برنامه مشخص کاری ، درراستای نظارت های لازم از این ارگان ها صورت می پذیرد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست