• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۴
  • شناسه خبر: 2533

۹۷۰هزار جلد کتاب در کتابخانه های مدارس زنجان

پیام ملت–مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هم اکنون ۹۷۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های مدارس زنجان موجود است که با کمک خیران در تلاشیم تا این میزان را افزایش دهیم. مرتضی تمجیدی روز دوشنبه در مراسم نمادین روز کتا ...

پیام ملتمدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هم اکنون ۹۷۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های مدارس زنجان موجود است که با کمک1115040533-news خیران در تلاشیم تا این میزان را افزایش دهیم.

مرتضی تمجیدی روز دوشنبه در مراسم نمادین روز کتاب و کتابخوانی درآموزشگاه فرزانگان ناحیه یک زنجان،با بیان اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح کشور وضعیت مناسبی ندارد،اظهار داشت: دانش آموزان باید تلاش کنند تا در کنار کتاب های درسی مطالعه کتاب های غیردرسی را نیز جزو برنامه های خود قرار دهند.

وی، در ادامه تصریح کرد: دانش‌آموزان نسبت به مطالعه کتاب باید اشتیاق بیشتری از خود نشان دهند و همواره به خاطر داشته باشند که نباید برای مطالعه وقتی را هدر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به نطام آموزشی کنکور محور خاطر نشان ساخت:دانش آموزان دلیل مطالعه نکردن کتاب های غیردرسی را کنکور بیان می کنند و حساسیت کنکور دانش‌آموزان را بیشتر درگیر مطالعه تک‌بعدی کتاب‌های درسی کرده است.

مرتضی تمجیدی ،افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی مورد توجه آموزش و پرورش قرار دارد و این فرهنگ باید در دانش‌آموزان نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مطالعه باید به عنوان الگو از خانواده‌ها آغاز شود، بیان کرد: متاسفانه خانواده‌ها نسبت به افزایش سطح مطالعه بی‌توجه هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش عنوان کرد:برای رهایی از ناهنجاری های اجتماعی، پوچی، افزایش سطح علم و تحصیلات باید اهل مطالعه و تشنه آن باشیم.
انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست