• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۵
  • شناسه خبر: 2547

مسولان باید ازآغاز پروژه فاقدکاربرد جلوگیری کنند

 پیام ملت–سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: هنر مسئولان در این است که بتوانند از آغاز پروژه فاقد کاربرد جلوگیری کنندتا بتوانند منا بع را به درستی مدیریت نمایند. رسول بیات، در شورای برنامه ریزی شهرستان زنجان اظهار ...

 پیام ملتسرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: هنر مسئولان در این است که بتوانند از آغاز پروژه فاقد ک13950724000011_photoaاربرد جلوگیری کنندتا بتوانند منا بع را به درستی مدیریت نمایند.

رسول بیات، در شورای برنامه ریزی شهرستان زنجان اظهار داشت: در حال حاظرمادر وضغیت خشکسالی اعتبار قرار داریم که بایددر هزینه کردن اعتبارات پروژها حساسیت لازم صورت بگیرد،زیرا درهر زمان و مکانی که جلوی اشتباه در اجرای پروژه ها را بگیریم، هنر کرده ایم.
بیات با بیان اینکه ، در برخی از روستاها مشکل اعتبار برای تامین آب وجود دارد ادامه داد: مقصراین مشکلات مدیران و متولیانی هستند که در دریافت حق انشعاب و حق آبه تعلل کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه ،باید پروژه های عمرانی در سطح روستاها توسعه و به خوبی اجرا شود یاد آور شود: اگر بخواهیم  از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کنیم  باید فاصله میان شهر و روستا را کم شود.
سرپرست فر مانداری شهرستان زنجان به کمبود اعتبار برای اجرای پروژه ها در برخی بخش ها اشاره کرد و گفت: کارکرد نمایندگان در این زمان مشخص می شود که بتواند اعتبار بیشتری برای منطقه خود جذب کند.
بیات خاطر نشان شاخت:متاسفانه برخی ها۱۰ هزار پروژه را کلنگ زنی و به حال خود رها کرده اند و هم اکنون اتمام هر یک نیازمند طی سال ها زمان است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست