• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۵
  • شناسه خبر: 2543

کریم شعبانی بعنوان مشاور و مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری زنجان منصوب شد.

پیام ملت –با صدور حکمی از سوی استاندار زنجان، کریم شعبانی بعنوان مشاور و مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری زنجان منصوب شد.  اسدالله درویش امیری طی حکمی کریم‌ شعبانی را بعنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و روابط ...

پیام ملتبا صدور حکمی از سوی استاندار زنجان، کریم شعبانی بعنوان مشاور و مدیرکل حو82307997-71172461زه و روابط عمومی استانداری زنجان منصوب شد.

 اسدالله درویش امیری طی حکمی کریم‌ شعبانی را بعنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری زنجان منصوب و از خدمات عبدالرضا شهبازی در مدت تصدی این پست تقدیر و تشکر کرد.

کریم‌ شعبانی؛ پیش از این عضو شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندر انزلی، فرمانده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندر انزلی بوده و از نیروهای با سابقه وزارت کشور به شمار می آید. وی سمت هایی از قبیل بخشدار مرکزی بندر انزلی، بخشداری مهدی شهر و شهمیزاد استان سمنان، معاون فرمانداری دامغان، فرماندار شهرستان های دلیجان و محلات در استان مرکزی، فرمانداری شهرستان های فومن، صومعه سرا و تالش در استان گیلان، سرپرستی اداره کل سیاسی، مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری گیلان را در کارنامه کاری خود دارد.
بر اساس تغییرات صورت پذیرفته در چارت اداری و سازمانی استانداری‌ها، اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی بصورت مجموعه ای متشکل از ۲ معاونت هماهنگی امور اجرایی و روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل فعالیت می کند.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست