• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۷
  • شناسه خبر: 2596

۱۵۳مددجوی زنجانی برای پیاده روی در اربعین اباعبدالله الحسین(ع) اعزام شدند

پیام ملت –مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: با کمک های خیرین استان ۱۵۳ مددجوی تحت پوشش این نهاد در قالب ستاد اربعین  به عتبات عالیات اعزام شدند. محمد رضا صراطی در گفتگو با پیام ملت اظهار ...

index

پیام ملتمدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: با کمک های خیرین استان ۱۵۳ مددجوی تحت پوشش این نهاد در قالب ستاد اربعین  به عتبات عالیات اعزام شدند.

محمد رضا صراطی در گفتگو با پیام ملت اظهار داشت :کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان شماری از مددجویان تحت حمایت خود را به صورت گروهی و کاروان های زیارتی به عتبات عالیات اعزام کرده است.

وی افزود:۱۵۳خانواده مددجوی کمیته امداد استان زنجان توانستند با احسان مردم این استان در پیاده روی اربعین اباعبدالله الحسین(ع) شرکت کنند و اجر معنوی این سفر زیارتی شامل حال کسانی که برای این سفر احسان کرده اند نیز می باشد.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه ،هزینه سفر هر مددجو چهار میلیون ریال است که هزینه این سفر معنوی توسط مردم خیر و نوعدوست استان زنجان تامین شده است،ادامه داد:در سال جاری  در قالب شوق زیارت ۲هزار نفر از مددجویان این نهاد به مکا نهای زیارتی اعزام می شود که تاکنون نیز ۳۰۰ نفر زنان سرپرست خانواده ،۵۰۰ نفر دانش آموز و دانشجو و ۲۰۰ نفر مادر و دختر اعزام شده اند.

 صراطی یاد آور شد : کمک های خیرین و مردم نوعدوست در ۱۷ مرکز نیکوکاری استان و دفترهای این نهاد در شهرستان ها جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه در روز اربعین حسینی ۸۵ نفر از زنان سرپرست خانواربا همکاری نهاد نمایندگی و آستان قدس رضوی و مشارکت خیرین اعزام میشود،خاطر نشان ساخت:این دوره ها و سفرها صرفا زیارتی نیست بلکه آموزشی نیز می باشد  به طوری که مربیان ،مشاورین و مبلغین دینی در طول مسیر از نظر اعتقادی مسائلی در زمینه اخلاق اسلامی ،سبک زندگی دینی ،حرم شناسی ،سیره های زندگی امام رضا(ع) به این افرادآموزش های لازم را ارائه می دهند.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست