• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۳۰
  • شناسه خبر: 2608

اجتماع بزرگ اربعین قدرت نمایی شیعیان در مقابل وهابیون، آل سعود و داعش است

پیام ملت– استاندار زنجان گفت: اجتماع عظیم مردم در اربعین موجب سربلندی مسلمانان شیعه و قدرت نمایی آنان در مقابل گروهک تکفیری داعش، وهابیون و آل سعود است و حضور مردم در ایام اربعین پاسخی به ‘هل من ناصر ینصرنی&# ...

پیام ملت استاندار زنجان گفت: اجتماع عظیم مردم در اربعین موجب سربلندی مسلمانان شیعه و قدرت نمایی آنان در مقابل گروهک تکفیری imagesداعش، وهابیون و آل سعود است و حضور مردم در ایام اربعین پاسخی به ‘هل من ناصر ینصرنی’ امام شهیدان در کربلاست.

به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در ارتباط مستقیم با ‘رادیو اربعین’ با اشاره به شور و عشق حسینی و شعور کربلایی مردم ایران و بویژه مردم زنجان، از سفر ۲۰ هزار عاشق اهل بیت(ع) از این استان به کربلا خبر داد و گفت: ۹ موکب برای استقرار زائران در نجف و کربلا از سوی مردم استان زنجان تجهیز و مستقر شده است.
وی گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده جهت رفاه و آسایش زائران حسینی از سوی ستاد اربعین استان زنجان و کمک های ارسالی مردم پایتخت شور و شعور حسینی ارائه کرد.
رئیس ستاد اربعین زنجان نیز با اشاره به تشکیل ۱۰ ها جلسه هماهنگی این ستاد در استان، میزان کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده از مردم استان را ۲۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: ۹ موکب جهت استقرار زائران از سوی مردم استان زنجان در شهرهای نجف و کربلا تجهیز و مستقر شده است.
استاندار زنجان ارسال و استقرار ۵۲ باب سرویس بهداشتی پیش ساخته، برق رسانی به موکب ها، تدارک و نصب مخازن آب و تجهیز شیرآلات، استقرار تجهیزات خوابگاهی و نصب کپسول های آتش نشانی را از دیگر خدمات ارائه شده در موکب های استان زنجان در شهرهای کربلا و نجف برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر استقرار تریلرهای یخچال دار در این موکب ها، نانوایی های سیار نیز برای پخت و ارائه نان به زائران اربعین پیش بینی شده است.
وی از اعزام ۲۳ نفر از کارشناسان فوریت های پزشکی به همراه ۵ دستگاه آمبولانس به کشور عراق خبر داد و افزود: ۱۱ نفر نیروی امداد و نجات نیز جهت ارائه خدمات امدادی به زائرین اربعین اعزام شده اند و ۳۷ دستگاه خودروی سنگین و ۳ دستگاه خودروی سبک این تجهیزات را به نجف و کربلا حمل نموده اند.
استاندار زنجان عشق مردم به اباعبدالله و اهل بیت(ع) را عامل ایجاد اجتماع عظیم شیعیان در کربلا عنوان و اظهار کرد: عشق و شور حسینی و شعور کربلایی دل های مسلمانان جهان و بویژه شیعیان ایران و عراق را در ایام اربعین کنار یکدیگر نگه می دارد و این مساله نشان دهنده عمق ارادت شیعیان به سرور شهیدان است.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست