• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۱
  • شناسه خبر: 2632

بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش سازنده ای دارد

پیام ملت –فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش سازنده ای داشته و باید تقویت فعالیتهای فرهنگی را هدف اصلی خویش قرار دهد. محمد فروزنده در گفتگو با خبرنگار پیام ملت ،افزود:فعالیتهای فرهنگی و ...

پیام ملتفرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش سازنده ای د13930230000622_photoaاشته و باید تقویت فعالیتهای فرهنگی را هدف اصلی خویش قرار دهد.

محمد فروزنده در گفتگو با خبرنگار پیام ملت ،افزود:فعالیتهای فرهنگی و رشد فرهنگی به معنای شناخت اسلام و پاسداری از ارزش های دینی است.

وی با اشاره به اینکه ،بسیج رسالت سنگینی را در جامعه بر دوش دارد ادامه داد:قدرت بسیج برخاسته از ایمان و تبعیت از مقام معظم رهبری است .

فرمانده سپاه ناحیه ابهریاد آور شد:بسیج یک جامعه و امت اسلامی بوده و همیشه برای رسیدن به تمدن اسلامی حرکت و پویایی مستمری دارد وبا بصیرت جلوتر از زمان حرکت می کند.

فروزنده با تاکیدبر اینکه ،بسیجی هیچ گاه دچار شبهه و انحراف نمی شود ،اظهار داشت :بسیج با تهدیداتی که انقلاب با آن مواجه می شود به مقابله می پردازد و همواره با خرد ورزی و تیز بینی،تدابیر لازم را در مورد حوادثی که در داخل کشور رخ می دهد  اتخاذ می کند .

وی ،با بیان اینکه بسیج همواره رویدادها را از دریچه نگاه امام (ره )و مقام معظم رهبری تفسیر می کند ،تصریح کرد :ملت ایران با چشم تیز بین اعمال را رصد میکند و قدرت ایستادگی در مقابل تهدیدات و توطئه های دشمنان را دارد و با کسب آمادگی در رزم و مسائل فرهنگی به مصونیت بخشی می پردازد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر،به برنامه های هفته بسیج که از ۳۰ آبان آغاز شده و تا ۶ آذر ادامه خواهد داشت،اشاره کرد و گفت :بیش از ۱۶۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، بصیرت افزایی و … در سطح شهرستان ابهر در طول هفته بسیج در حوزه ها و پایگاها با شعار بسیج ،انقلابی ،خدمتگزار برگزار خواهد شد .

فروزنده ادامه داد:از دیگر برنامه های هفته بسیج می توان به دیدار بسیجیان با ائمه جمعه شهرستان ابهر ،هیدج و صائین قلعه،برگزاری هیات های منتظران موعود ،غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا،دیدار با نماینده مجلس ابهر و خرمدره و ارائه برنامه های بصیرتی و روشنگری و تشکیل حلقه های طرح صالحین اشاره نمود.

وی با اشاره به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خاطر نشان کرد:برگزاری کلاس ها و همایش های اقتصاد مقاومتی، افتتاح و برپایی نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در جهت معرفی و ارائه محصولات تولید شده از جمله برنامه های هفته گرامیداشت بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در قالب مدافعان حرم اشاره کرد و افزود: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در قالب مدافعان حرم روز جمعه ۵ آذر ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج تشکیل خواهد شد.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست