• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۱
  • شناسه خبر: 2623

راهپیمایی اربعین یک پدیده بسیار بزرگی در سطح دنیا است

پیام ملت–معاون اول رئیس جمهوری گفت: راهپیمایی اربعین یک پدیده جدید و بسیار بزرگی در سطح دنیا است. به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان، اسحاق جهانگیری روز یکشنبه در بازدید از موکب ستاد اربعین ...

پیام ملتمعاون اول رئیس جمهوری گفت: راهپیمایی اربعین یک پدیده جدید و بسیار بزرگی در سطح دنیا است.82315748-71188021

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان، اسحاق جهانگیری روز یکشنبه در بازدید از موکب ستاد اربعین استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود برخی مشکلات، افزود: وجود مشکلات در سالیان نخست قدری طبیعی است و به صورت طبیعی نقاط ضعفی وجود دارد اما مردم با عشق و علاقه هدف بزرگی برای خود ترسیم کرده‌اند که اهدافشان نیز فراتر از نیازهای مادی است.
وی ادامه داد: همچنین افرادی که در این موکب ها خدمت می‌کنند نیز فراتر از نیازهای مادی هدفی بزرگ برای خود ترسیم کرده‌اند که خدمت به مردم و زوار است.
جهانگیری با بیان اینکه همه در این ایام سعی می‌کنند امکانات و خدمات در بهترین نحو ممکن باشد، ابراز کرد: با وجود همه محدودیت‌هایی که برای کار در کشور خارجی وجود دارد و امکان تامین نیازها به سختی فراهم است، کارها خوشبختانه به خوبی انجام شده است.
معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه خوشبختانه اکثریت زوار نیز از خدمات ارائه شده رضایت دارند، بیان کرد: در تلاش هستیم تا مشکلات را برای سال‌های آتی حل کنیم.
جهانگیری ابراز کرد: اسلام دین صلح، آشتی و وحدت است و دین خشونت نیست و پیام این راهپیمایی نیز صلح و وحدت است.
وی با بیان اینکه ممکن است این راهپیمایی برای برخی خوشایند نباشد، گفت:راهپیمایی بزرگ اربعین نشان می‌دهد که میلیونها انسان در راهی درست و مقدس با پیام صلح و آزاده خواهی حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست