• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۳
  • شناسه خبر: 2655

برای ایجاد امیدواری و نشاط درجامعه دستاوردهای دولت بیان شود

پیام ملت–معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان گفت: برای ایجاد امیدواری و نشاط در جامعه دستاوردهای دولت باید در رسانه ها بیان شود. به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان، سیدبیوک موسوی در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلا ...

پیام ملتمعاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان گفت: برای ایجاد امیدواری و نشاط در جامعه دستاوردهای دولت باید در رسانه ها بیان شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان، سیدبیوک موسوی در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت، ایمنی و امنیت غذایی استان افزود:82318700-71193843 این دولت منتخب مردم و مورد تایید رهبر معظم انقلاب است، چرا برخی از مدیران در دفاع از دولت لکنت زبان می گیرند؟ روابط عمومی های اداره ها دستاوردهای دولت را به صورت گسترده بیان کنند.
وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ دولت در حوزه سلامت اظهار کرد: دولت دستاوردهای بسیار بزرگی در حوزه سلامت داشته و کارهای خارق العاده ای در این حوزه انجام شده است.
موسوی افزود: تزریق احساس امنیت کمتر از خود امنیت نیست، مردم به اندازه کافی نگرانی و استرس دارند. وی تاکید کرد: مسئولان باید تلاش کنند حس شادی و نشاط را در مردم افزایش دهند و مردم نیز باید اطمینان داشته باشند که اگر تهدیدی به وجود بیاید مدیران به این موضوعات توجه خواهند کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان حمایت از سرمایه گذاران را ضروری دانست و تصریح کرد: هر تصمیمی که اتخاذ می شود باید سلامت و بهداشت جسمی و روانی مردم در اولویت قرار گیرد، اما نباید اجازه بدهیم به بهانه های واهی و مطالب خود ساخته یک دستگاه عریض و طویل را به تعطیلی بکشانیم و حق نداریم با ایجاد محدودیت های خود ساخته دست و پای سرمایه گذاران را ببندیم.
موسوی ادامه داد: رهاسازی فاضلاب در رودخانه ها و به خصوص رودخانه های بالادست سدها بسیار خطرناک است و باید سازوکاری را مشخص کنیم که جلوی این آسیب گرفته شود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست