• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۵
  • شناسه خبر: 2704

اصحاب رسانه درک روشنی از شرایط عمومی کشور داشته باشند

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت : اصحاب رسانه فراتر از مردم عادی جامعه هستند و باید درک روشن و صحیحی از شرایط عمومی کشور و وضعیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی داشته باشند. اسدالله درویش امیری در نشست با مدیر ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت : اصحاب رسانه فراتر از مردم عادی جامعه هستند و باید درک روشن و صحیحی از شرایط عمومی کشور و وضعیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی داشته باشند.

اسدالله درویش امیری در نشست با مدیران مسئول مطبوعات، رسانه‌ها و خبرگزاریهای استان، از همکاری و همراهی مطبوعات با مسئولان تقدیر کرد و افزود: آرامش یکی برندهای استان زنجان و عامل توفیقات مردم آن است.
به گزارش ایرنا ، وی جامعه را نیازمند آرامش و نشاط دانست و اظهار کرد: در شرایط فعلی بزرگنمایی برخی اخبار و انعکاس غیرواقعی برخی رویدادها که موجب یاس و ناامیدی مردم شود، سمی مهلک برای کشور است.
درویش امیری انتقاد را لازمه جامعه ای پویا و رو به رشد دانست و یادآورشد: اگر انتقاد نباشد جلوی برخی انحرافات گرفته نمی شود و این درحالی است که نقد باید درست، به حق، سازنده و واقعی باشد و انگیزه تخریب در آن نباشد.
استاندار زنجان به ظرفیت های بالای استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از فضای استان و ظرفیت های موجود آن جهت جذب سرمایه گذار و رفع برخی مشکلات مبتلابه از جمله اشتغال بهره گرفت.
وی همچنین با تبریک هفته بسیج، یادآورشد: این نهاد مردمی با تدبیر و دور اندیشی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی تشکیل و در هشت سال دفاع مقدس موجب سرافرازی ملت ایران شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست