• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۶
  • شناسه خبر: 2713

پیاده روی ۲۰ میلیون نفری اربعین،مقدمه ای برای تشکیل بسیج مستضعفین

پیام ملت–امام جمعه زنجان گفت: از ۴۰ کشور جهان با وجود تهدید دشمن ۲۰ میلیون نفر در راهپیمایی اربعین شرکت کردند که این حضور می‎تواند مقدمه‎ای برای تشکیل بسیج عمومی مستضعفین در جهان باشد. آیت‎الله شیخ علی خاتمی ،افزود ...

پیام ملتامام جمعه زنجان گفت: از ۴۰ کشور جهان با وجود تهدید دشمن ۲۰ میلیون نفر در راهپیمایی اربعین شرکت کردند که این 1902978حضور می‎تواند مقدمه‎ای برای تشکیل بسیج عمومی مستضعفین در جهان باشد.

آیت‎الله شیخ علی خاتمی ،افزود: مقام معظم رهبری اجتماع بالای ۲۰ میلیونی مسلمانان و محبان اهل‌بیت (ع) را به‌عنوان یک پدیده تاریخی اعلام کرده و می‌فرمایند در این مسئله دست قدرت الهی حضور دارد و راهپیمایی اربعین نظیر تسخیر لانه جاسوسی بود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر از استان زنجان در این راهپیمایی‌ عظیم ۲۰ میلیونی حضور داشتند،خاطر نشان ساخت: در این رابطه باید در وهله اول شکر نعمت از خداوند متعال کرد و در وهله دوم تشکر از ملت و دولت عراق را به جا آورد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، تصریح کرد: با وجود اینکه دولت عراق جنگ در درون خود دارد و مردم آن با مشکلات بسیاری از جمله جنگ و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، شاهد بودیم که مردم این کشور هر آنچه داشتند آورده بودند و مهمان‌نوازی ارزشمندی داشتند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه نقش تاثیرگذار و تعین کننده بسیج در همه عرصه ها توانسته از تهدیدها به عنوان یک فرصت ارزشمند برای نام بهره برداری کند، گفت: حضور بسیج در دوران دفاع از انقلاب اسلامی، سازندگی و دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران همواره سازنده و چشم گیر بوده است.

وی با اشاره به عملکرد خوب بسیج عنوان کرد: بسیج همواره وظیفه و نقش خود  را در همه صحنه ها به شکل کامل و درست اجرا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: برخورداری از روحیه و تفکر بسیج طی عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه موانع و چالش ها را رفع کرده و در مقطع فعلی نیز باید روحیه و تفکر بسیجی در جامعه خود را به شکل کامل در همه عرصه ها نشان دهد.

آیت الله خاتمی تصریح کرد:مقام معظم رهبری می‌فرمایند اینکه امام در سال ۵۸ به فکر تشکیل بسیج مستضعفین افتادند الهامی از سوی خدا بود و خداوند متعال این امر را به وی الهام کرد و شجره طیبه انقلاب را پایه‌گذاری کردند و از سال ۵۸ تاکنون آثار و برکات بسیج بسیار بوده است که خارج از شمارش است.

وی به هفتم آذر به عنوان روز وقف اشاره کرد و گفت: وقف میراث ماندگاری است که احیای آن نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی هفتم آذر را یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ دفاع مقدس عنوان کرد و افزود:عملیات غرورآفرین مروارید  به نام روز نیروی دریایی نماگذاری شده است.

انتهای پیام /ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست