• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۱۱
  • شناسه خبر: 2746

عبدالرضا شهبازی، مشاور و مدیرکل دفتر بازرسی استانداری زنجان شد

پیام ملت–با صدور حکمی از سوی استاندار زنجان، عبدالرضا شهبازی به عنوان مشاور و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان معرفی شد. به گزارش  روابط‌عمومی استانداری زنجان، طی حکمی از سوی استاندار ...

پیام ملتبا صدور حکمی از سوی استاندار زنجان، عبدالرضا شهبازی به عنوان مشاور و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور 47466t-jpgحقوقی استانداری زنجان معرفی شد.

به گزارش  روابط‌عمومی استانداری زنجان، طی حکمی از سوی استاندار زنجان، عبدالرضا شهبازی به عنوان مشاور و مدیرکل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان منصوب و قاسم علی‌اکبری به عنوان مشاور و مدیر هسته گزینش استانداری زنجان معرفی شد.

صبح امروز در جلسه‌ای که به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان برگزار شد، طی احکام صادره از سوی استاندار زنجان، قاسم علی‌اکبری از سمت مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی تودیع و به عنوان مشاور استاندار و مدیر هسته گزینش استانداری زنجان معارفه و عبدالرضا شهبازی که پیش از این مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی بود، به عنوان مشاور و مدیرکل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان معرفی شد.

گفتنی است، عبدالرضا شهبازی پیش از این به مدت ۳۸ ماه مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری زنجان بود و سوابقی همچون بخشدار زنجانرود، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری زنجان، سرپرست فرمانداری زنجان و فرمانداری ماه‌نشان را در کارنامه کاری خود دارد.

قاسم علی‌اکبری نیز که به عنوان مشاور استاندار و مدیر هسته گزینش استانداری زنجان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، ۶۸ ماه در دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و همزمان به مدت ۱۴‌ماه به عنوان سرپرست هسته گزینش استانداری مشغول به خدمت بوده و پیش از این مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بوده است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست