• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۱۳
  • شناسه خبر: 2772

تکیه بر سرمایه های داخلی گره گشای مشکلات است

پیام ملت–نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تکیه بر مستکبران طبق آیات قرآنی اشتباه غیر قابل جبران است و ما باید به سرمایه‌های داخلی خود تکیه کنیم، چرا گره گشای مشکلات است. حجت‌الاسلام محمد حاج ابوال ...

پیام ملتنماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تکیه بر مستکبران طبق آیات قرآنی اشتباه غیر قابل جبران است58511789_57877744baecc و ما باید به سرمایه‌های داخلی خود تکیه کنیم، چرا گره گشای مشکلات است.

حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی، افزود: ما باید به تعلیمات دینی خودمان، فرمایشات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی، حمایت از صنعتگران، حمایت از تولید کنندگان داخلی و گسترش صنایع تبدیلی باز گردیم و در مقابل مستبکران ایستادگی کنیم زیرا ایستادگی در مقابل مستکبران به معنای دفاع از حق خود و تن ندادن به ظلم ظالم است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با خوی استکباری آمریکا خاطر نشان کرد: آمریکا آنقدر غرق در مشکلات است که نمی‌تواند مشکلی از ما حل کند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری به تمدید تحریم‌های ایران توسط دو مجلس امریکا اشاره و اظهار کرد: با وجود اینهمه تلاش انجام شده توسط مسؤولان طی سه سال گذشته، نتیجه به دست آمده توسط تمدید کنندگان تحریم لگدمال شد.

حجت الاسلام دولابی به صرف بیش از سه سال از وقت و سرمایه کشور برای برجام اشاره کرد و عنوان کرد: این مدت صرف تعامل با مستکبر شده است، جالب آنجا است که هنوز عده‌ای می‌گویند این تمدید تحریم نقض برجام نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد با وجود اظهار نظر در مورد همه امور، علاقه‌ای به اظهار نظر در مورد وقایع اخیر ندارند، ادامه داد: همه از جمله مجلس باید در مورد این اتفاق موضوع‌گیری کنند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کسانی که به همراهی ظالم دلخوش هستند بدانند که عاقبت این نوع تعامل با دشمن همان حاکم شدن فرهنگ مادی‌گرایی و خودمحوری بر کشور است،تصریح کرد:امروز وظیفه ما ایستادگی و زیر بار ظلم نرفتن است و اگر کسی زیر بار ظلم برود در گناه با ظالم شریک است.

حجت الاسلام دولابی،یاد آور شد: مستکبران به آیات الهی اعتنایی ندارند، در مقابل اولیای الهی به مخالفت و مقابله می‌پردازند، انسانها را به بردگی می‌گیرند، با دین‌داران و دین‌مداران سر دشمنی دارند و مستضعفان را زیر بمباران تبلیغاتی قرار می‌دهند.

وی به وظایف مسلمانان در مقابل مستکبران از دیدگاه قرآن اشاره کرد و افزود: نباید برنامه‌ها طوری تنظیم شوند که اگر مستکبران پشت شما را خالی کردند همه چیز فرو بریزد و تکیه بر ظالم آتش سوزناک را برای انسان به ارمغان می آورد و نتیجه پیروی از مستکبر این است که انسان با مستکبر پایین می‌رود و در عذاب و آتش فرو می‌رود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست