• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۱۶
  • شناسه خبر: 2834

جنبش دانشجویی خواستار تحقق اقتصاد مقاومتي از مسئولین است

پیام ملت–مسئول بسیج دانشگاه پیام نور زنجان گفت: مطالبه گری از مسئولین باید بر مبنای واقعیت و صداقت باشد تا اعتماد مردم و مسئولان را در بر بگیرد.  علیرضا خسروی در گفتگو با خبرنگار  پیام ملت افزود:اگر دانشجویی مطالبه ...

imagesپیام ملتمسئول بسیج دانشگاه پیام نور زنجان گفت: مطالبه گری از مسئولین باید بر مبنای واقعیت و صداقت باشد تا اعتماد مردم و مسئولان را در بر بگیرد.

 علیرضا خسروی در گفتگو با خبرنگار  پیام ملت افزود:اگر دانشجویی مطالبه ای ناحق را طلب کند بی شک در فضای بیاعتمادی به دانشجو نقش آفرین می شود.

وی،در خصوص نمود روحیه مطالبه گری در جنبش ها و فعالیت های دانشجویی،تصریح کرد: یکی از ویژگی های مهم و اساسی که بهترین ابزار برای جلوگیری از انحراف خود و جامعه است، روحیه مطالبه گری دانشجویان انقلابی و شجاعت بی مثال آن ها در بیان واقعیت ها، کاستی ها و مشکلات موجود است.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور زنجان با بیان اینکه مطالبه گری دانشجویان نسل انقلاب نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته است،خاطر نشان ساخت: در سال های گذشته به اندازه کافی نسبت به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی، سخنرانی شده، که با توجه به شعار امسال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» باید در راستای عملیاتی شدن آن نیز اقدام کرد.

خسروی،ادامه داد: طی سال گذشته در استان زنجان توجه به اقتصاد مقاومتی ،بیشتر در گفتمان و گفت و گو خود را نشان داد به طوری که اقدام عملی و علنی در زمینه این موضوع مهم خیلی کم رنگ بوده است.

وی، یاد آور شد: ایجاد بستر اشتغال‌زایی و جلوگیری از بروز مشکلاتی که به خاطر نبود کار، مهارت و سرمایه برای جامعه ایجاد می‌شود از جمله موضوعاتی است که در اقتصاد مقاومتی می‌توان به آن دست یافت.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست