• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۳
  • شناسه خبر: 2970

وزیر علوم: داوطلبان آزمون دکتری سال جاری نگران نباشند

پیام ملّت – وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به رای دیوان عدالت اداری درمورد برگزاری آزمون دکتری آزاد زیر مجموعه سازمان سنجش ، گفت: در برگزاری این آزمون طبق قانون عمل می‌شود. دکتر محمد فرهادی در حاشیه هفدهمین ج ...

وزیر علوم

پیام ملّت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به رای دیوان عدالت اداری درمورد برگزاری آزمون دکتری آزاد زیر مجموعه سازمان سنجش ، گفت: در برگزاری این آزمون طبق قانون عمل می‌شود.

دکتر محمد فرهادی در حاشیه هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور و دومین جشنواره شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون دکتری سال جاری افزود: این آزمون در سال جاری برگزار می‌شود و هیچ مشکلی نیست.

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری این آزمون طبق قانون عمل می‌شود، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این آزمون صورت گرفته و به طور متناوب به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

وزیر علوم با تاکید بر اینکه داوطلبان آزمون دکتری سال جاری نگرانی نداشته باشند، اضافه کرد: آزمون دکتری امسال مانند هر سال برگزار می‌شود و ما نیز در حال هماهنگی‌های آن هستیم. فرهادی درخصوص ظرفیت‌های آزمون‌ دکتری تاکید کرد: ظرفیت‌های این آزمون طبق مصوبات شورای گسترش آموزش عالی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست