• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۸
  • شناسه خبر: 3034

مدرسه کسب و کار فرصتی برای پیشرفت استان زنجان خواهد بود

پیام ملت–معاون رئیس جمهور گفت: تاسیس این مدرسه به عنوان یک خلاء در کشور احساس می‎شد که برای اولین بار در استان زنجان اتفاق افتاد و فرصت ویژه ای برای پیشرفت استان خواهد بود. جمشید انصاری در مراسم افتتاح مدرسه کسب و ...

پیام ملتمعاون رئیس جمهور گفت: تاسیس این مدرسه به عنوان یک خلاء در کشور احساس می‎شد که برای اولین بار در استان زنجان اتفاق افتاد82350979-71257360 و فرصت ویژه ای برای پیشرفت استان خواهد بود.

جمشید انصاری در مراسم افتتاح مدرسه کسب و کار در زنجان، افزود: با توجه به افتتاح مدرسه کسب و کار در صدد هستیم که این کار از ابتدا مسیر صحیح خود را طی کند و با توقعاتی که بر اساس نیازها شکل می‌گیرد در مقام اجرا منحرف نشویم و این امر مستلزم این است که اهداف به درستی تبیین شود.

وی  با اشاره به اهداف تاسیس این مدرسه ، خاطر نشان کرد: آنچه قرار است انجام شود ارائه آموزش‎های تخصصی مهارتی در کنار آموزش های آکادمیک برای محیط‎های کسب‎و‎کار است که واحدهای تولیدی و خدماتی با تجهز به فنون کسب‎و کار بتوانند کارآیی و بهره وری بالاتری داشته باشند.

رییس سازمان ادارای و استخدامی کشور ادامه داد: از طرف دولت هر کمکی که لازم باشد دریغ نخواهیم کرد. نباید همه بار این موسسه بر دوش زنجانی‌ها باشد؛ چرا که این موسسه قرار است مدیران کشوری را تربیت کند.

انصاری به مشکلات مدیریتی کشور اشاره و تاکید کرد: بزرگترین گرفتاری دولت این است که کسانی در سکان مدیریت نهادها قرار می گیرند که با اصول مدیریت آشنایی ندارند و آموزشی در این رابطه ندیده اند.

وی اظهار داشت: مدیریت، حرفه ای است که به جز رشته تخصصی، باید به یک مدیر برای مدیریت آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه  سازمان مدیریت صنعتی با هدف ارائه آموزش حرفه‎ای مدیریت به مدیران اجرایی تشکیل یافته بود گفت: فعالیت این سازمان نیز به سمت آموزش عالی تغییر یافته و این سازمان نیز تنها  دوره می‎گذارد و خروجی آن فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

این مقام مسئول یاد آور شد: ایجاد این مدرسه اولین مرکز در سطح کشور است و آنچه که درست می شود تنها برای گرفتن مدرک نیست و بلکه هدف تربیت مدیران حرفه‎ای برای سطح کشور است که می توانند جوانان و فارغ التحصیلان نیز از این ظرفیت استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست