• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۹
  • شناسه خبر: 3039

تولید و پخش ۲۴ هزار دقیقه برنامه در حوزه اقتصاد مقاومتی از شبکه اشراق

پیام ملت–مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان زنجان گفت: شکل دهی به نحوه زندگی از طریق نفوذ در افکار عمومی برجسته‌ترین نقش رسانه‌ها است که شبکه اشراق زنجان با تولید و پخش ۲۴ هزار دقیقه برنامه در حوزه اقتصاد مقاومتی در ای ...

پیام ملتمدیر کل صدا و سیمای مرکز استان زنجان گفت: شکل دهی به نحوه زندگی از طریق نفوذ در افکار عمومی برجسته‌ترین نقش رسانه‌ها است img08215823که شبکه اشراق زنجان با تولید و پخش ۲۴ هزار دقیقه برنامه در حوزه اقتصاد مقاومتی در ایفای این نقش موثر بوده است.

مرتضی صفری در همایش نقش رسانه‌ها و روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی، افزود: مخاطبان تحت تاثیر تنوع و جذابیت فضای مجازی به شکل نامحسوسی دچار تغییر ذائقه و سبک زندگی می‌شوند و لابی صهیونیستی که حاکم بر بخش اعظمی از فضای رسانه‌ای دنیاست با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسانه درصدد تاثیرگذاری در فرهنگ و باورهای دینی و مذهبی اقشار مختلف مردم کشورمان است که همین مسئله هوشیاری همگانی را در افزایش سواد رسانه‌ای می‌طلبد.

وی نا امیدی دشمنان را در عرصه‌های مختلف مقابله با انقلاب اسلامی موجب روی آوردن نظام سلطه به حوزه اقتصاد دانست و افزود: پس از بحران آفرینی‌های مختلف در عرصه جنگ تحمیلی و فتنه‌های مختلف، امروز تحمیل فشارهای اقتصادی به منظور ایجاد نارضایتی و بحران‌های اجتماعی در دستور کار جبهه معاند نظام اسلامی قرار دارد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان زنجان ، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با ابلاغ سیاست‌های۲۴گانه اقتصاد مقاومتی کشورمان را در برابر این جنگ علنی بیمه کرده‌اند که تلاش برای اجرایی شدن این سیاستها از طرف مسؤولان، سرمایه‌گذاران و مردم لازم و ضروری است.

صفری مطالبه‌گری صحیح، هم افزایی و وحدت، مبارزه با پدیده قاچاق و ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی را از مهم‌ترین راهکارهای توفیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: رسانه استانی در همین راستا برنامه‌های گوناگونی را تولید و پخش می‌کند که نمونه بارز آن برنامه ساخت وطن و معرفی الگوهای موفق تولید و کارآفرینی در برنامه‌های مختلف است.

وی، معرفی ظرفیت های بالفعل و بالقوه کشاورزی، صنعتی، معادن و گردشگری را از محورهای برنامه سازی رسانه استانی اعلام کرد و گفت: صداوسیمای مرکز زنجان در نه ماهه سالجاری بیش از ۲۴ هزار دقیقه برنامه در حوزه اقتصاد مقاومتی تولید و پخش کرده است.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست