• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۳۰
  • شناسه خبر: 3066

صادرات استان در ۹ ماه گذشته ۲۴۰ میلیون دلار بوده است

پیام ملت –رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: صادرات پیش بینی شده استان زنجان طی ۹ ماه گذشته از ۲۲۰ میلیون دلار به ۲۴۰ میلیون دلار رسیده است. ناصرفغفوری در ششمین جلسه توسعه صادرات استان زنجا ن افزود: طی ...

پیام ملترئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: صادرات پیش بینی شده استان زنجان طی ۹ ماه گذش82325384-71206737ته از ۲۲۰ میلیون دلار به ۲۴۰ میلیون دلار رسیده است.

ناصرفغفوری در ششمین جلسه توسعه صادرات استان زنجا ن افزود: طی هشت ماهه سال جاری صادرات از مبدا استان زنجان به ارزش ۱۹۷ میلیون و ۱۴۴ هزار دلار به وزن ۱۳۹ هزار تن محقق شده است.

وی ادامه داد:این میزان صادرات در گمرک استان ۱۱۲ میلیون دلار به وزن ۶۰.۵ هزار تن ثبت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجانبا اشاره به اینکه ، سهم صادرات این استان از صادرات کشور ۰.۸۴ درصد می باشد و وزن این میزان صادرات ۰.۲ درصد از صادرات کل کشور است،اظهار داشت:میزان واردات این استان طی ۸ ماهه سال جاری ۱۷۷ میلیون دلار به وزن ۸۹ هزار و ۴۹۳ تن ثبت شده است که از نظر ارزش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش و از نظر مقدار ۲۳ درصد کاهش یافته است.

فغفوری خاطر نشان ساخت:برای تحقق صادرات هدفگذاری امسال این استان، تمام واحدهای صادراتی و صادرکنندگان با بررسی عملکرد صادرات سال ۹۴، شناسایی شده اند.

وی بابیان اینکه فعالیت تک تک این واحدهای صادراتی رصد می شود خاطر نشان ساخت: در صورتی که طی یک ماه هر یک از این واحدهای فعالیتی کمتر از میزان هدفگذاری صادراتی داشته باشند، در جلسه های تخصصی مشکلات و موانع موجود بررسی و برای رفع آنها راهکار ارائه می شود.

انتهای خبر/ع

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست