• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۳۰
  • شناسه خبر: 3054

لزوم توجه به ارتقا مهارت در حوزه کسب و کار

پیام ملت–رئیس موسسه غیر انتفاعی صوفی گفت: ارتقای مهارت در حوزه‌های مختلف کسب و کار به ویژه در بخش‌های مدیریتی بسیار حائز اهمیت است. پرفسور یوسف ثبوتی با بیان اینکه ایده راه‌اندازی این مرکز از ۱.۵ سال گذشته مطرح شد، ...

پیام ملترئیس موسسه غیر انتفاعی صوفی گفت: ارتقای مهارت در حوزه‌های مختلف کسب و کار به ویژه در بخش‌های مدیریتی بسیار حائز اهمیتindex است.

پرفسور یوسف ثبوتی با بیان اینکه ایده راه‌اندازی این مرکز از ۱.۵ سال گذشته مطرح شد، افزود: این مدرسه با هدف تربیت مدیران متخصص در حوزه‌های مختلف اشتغال تاسیس شد.

وی تصریح کرد: باید مدیران موفق شرکت‌ها و موسسات تجربیات خود را در اختیار سایرین قرار دهند و در این مدرسه نیروهای کارآمد در محیط‌های عملی تربیت می‌شوند.

موسس مدرسه کسب و کار صوفی با اشاره به اینکه از روز نخست آذر‌ماه مباحث مربوط به کسب و کار در مدرسه کسب و کار صوفی آغاز شده است، خاطر نشان کرد: این مدرسه با امکانات دولتی بنا نشده و متکی به خود بوده و با حمایت خیرین و … راه‌اندازی شده است.

پرفسور ثبوتی ادامه داد: اما برای راهگشایی‌های اداری و ساختاری و اخذ مجوزهای لازم به کمک مدیران دستگاههای اجرایی نیازمند است.

وی امکانات و فضای آموزشی مدرسه کسب و کار را محدود عنوان کرد و افزود: برای توسعه فعالیتها و اجرای برنامه‌های جاه‌طلبانه نیازمند گسترش فضای آموزشی هستیم.

موسس مدرسه کسب و کار صوفی با اشاره به تهیه ۲۶ هزار متر مربع زمین ابراز کرد: اجازه ساخت و ساز در این زمین صادر نشده که امیدواریم مسئولان تدابیری اتخاذ کنند تا کار ساخت مجموعه آموزشی در این زمین فراهم شود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست