• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۲
  • شناسه خبر: 3083

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین آرمان های انقلاب است

پیام ملت–استاندار زنجان گفت: دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی  برای تبیین و تشریح آرمان های آزادی خواهی ملت ایران است. اسدالله درویش امیری با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز اتحاد و انسجام ملت ایران محسوب م ...

پیام ملتاستاندار زنجان گفت: دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی  برای تبیین و تشریح آرمان های آزادی خواهی ملت ایران است.
اسدالله درویش امیری با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز اتحاد و انسجام ملت ایران محسوب می شود، افزود: این موضوع باید برای جامعه تبیین، تکرار و تشریح شود تا انقلاب از محتوا تهی نشود.1672374

وی تربیون دهه فجر را تربیون امید، امیدواری و نشاط  برای جامعه دانست و خاطر نشان کرد: مایوس شدن مردم پیامدهای منفی دارد و بر این اساس تریبون دهه فجر باید امیدوار کننده برای مردم باشد، نشاط اجتماعی را ایجاد کند و از هم مهم تر اینکه وحدت بخش و به دور از اختلاف انگیزی باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یک وظیفه همگانی است، تصریح کرد: ایثارگری ها و جانفشانی های مختلفی برای ادامه راه انقلاب اسلامی انجام شده است.

درویش امیری یاد آور شد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر نشان می دهند که به دنبال آرمان های انقلاب اسلامی هستند و اجازه نمی دهند دشمنان به اهداف خود برسند.

وی افزود: یکی از کارهای ستاد دهه فجر استان این است که در ستاد با حضور مسئولان کمیته ها دستاوردهای درست و موثر انقلاب اسلامی دسته بندی و به سخنرانان ارائه شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: طی ۳۸ سال گذشته، انقلاب اسلامی دستاوردهای گوناگونی در حوزه های نظامی، پزشکی و علوم دیگر داشته است و می توان گفت هم اکنون این کشور در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

درویش امیری به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اشاره و یادآوری کرد: انقلاب اسلامی متعلق به این ملت و برای آحاد جامعه است و مردم باید احساس کنند در برگزاری و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی سهیم و شریک هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام اسلامی است، گفت: عظمت حضور مردم در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خاری در چشم دشمنان انقلاب خواهد بود.

استاندار زنجان ادامه داد: این روز مهم، برجسته ترین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب است و در این موضوع هیچ جای شک و تردیدی نیست.

انتهای پیام/ع

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست