• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۴
  • شناسه خبر: 3096

محدوده فعلی شهر زنجان پاسخگوی توسعه ۲۰ ساله است

پیام ملت –شهردار زنجان گفت: جمعیت فعلی شهر زنجان مطابق آخرین اطلاعات را ۴۲۰ تا ۴۳۰ هزار نفر می باشدو محدوده فعلی شهرپاسخگوی کامل جمعیت فعلی و توسعه ۲۰ ساله شهر را دارد. حبیب یگانه در جلسه شورای استانی گفت و گوی دول ...

پیام ملتشهردار زنجان گفت: جمعیت فعلی شهر زنجان مطابق آخرین اطلاعات را ۴۲۰ تا ۴۳۰ هزار نفر می باimg_3293شدو محدوده فعلی شهرپاسخگوی کامل جمعیت فعلی و توسعه ۲۰ ساله شهر را دارد.

حبیب یگانه در جلسه شورای استانی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در پاسخ به برخی اظهارات در خصوص طرح جامع شهر زنجان، زمین های اطراف شهر و برخی زمین های داخل شهر، اظهار داشت: جلسات مختلفی برای بررسی سناریوهای طرح جامع شهر زنجان برگزار شده است..

وی با بیان اینکه برای تدوین طرح جامع شهر زنجان نشست های کارشناسی متعددی برگزار شده است، افزود: در این نشست ها با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان سناریوهای توسعه شهر و توسعه جمعیت بررسی شده است.

یگانه ادامه داد:محدوده مسکونی فعلی دارای ۶ هزار و ۴۰۰ هکتار است ودر این میزان بافت مسکونی قابلیت سکونت ۷۰۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد.

شهردار زنجان با بیان اینکه رشد جمعیتی شهر طی سال های آتی و سناریوهای بررسی شده محقق می شود،تصریح کرد: این رشد جمعیت در بافت فعلی قابلیت پاسخگویی دارد و نیازی به اضافه شدن زمین های خارج از محدوده به داخل شهر نیست..

وی، به زمین ۷۲ هکتاری واقع در گلشهر اشاره کرد و اظهار داشت: این زمین با مالکیت اداره کل راه و شهرسازی دارای کاربری مشخص بوده و این اداره کل برنامه لازم جهت بهره برداری از آن را دارد..

شهردار زنجان خاطر نشان ساخت:: قطعه زمین موجود در شهرک کارمندان نیز با مالکیت شهرداری برای کار مشارکتی با سرمایه گذار فراخوان شده و ساخت مجتمع تفریحی-تجاری در آن انجام می شود..

یگانه در ادامه توضیحاتی نیز درزمینه  ماده ۱۰۱ قانون شهرداری ها و شرایط لازم و مورد نیاز برای ارائه مجوز ساخت به شهرک های در دست شرکت های تعاونی ارائه داد و خواستار عدم ارائه اظهارات شفاهی در این خصوص شد.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست