• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۶
  • شناسه خبر: 3154

کاهش ۹ درصدی طلاق در شهرستان ابهر

پیام ملت–رئیس ثبت احوال شهرستان ابهر گفت: در ۹ ماهه سال ۹۵ آمارطلاق در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹درصد کاهش داشته است. سید رکن الدین حسینی در گفتگو با خبر نگار پیام ملت اظهار داشت:: ۲۳۱ فقره طلاق در نه ...

پیام ملترئیس ثبت احوال شهرستان ابهر گفت: در ۹ ماهه سال ۹۵ آمارطلاق در این شهرستان نسبت به مدت%d8%b3%db%8c%d8%af-%d8%b1%da%a9%d9%86-%d8%a7%d9%84%d8%af%db%8c%d9%86-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%a7%d8%ad%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%a8%d9%87%d8%b1-150x150 مشابه سال قبل ۹درصد کاهش داشته است.

سید رکن الدین حسینی در گفتگو با خبر نگار پیام ملت اظهار داشت:: ۲۳۱ فقره طلاق در نه ماهه سال جاری در شهرستان ابهر ثبت شده است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته با   کاهش ۹در صدی  مواجه هستیم.
وی با اشاره به کاهش ۲ درصدی میزان فوت در سال جاری  نسبت به سال ۹۴ تصریح کرد: میزان فوت ۵۵۶ مورد در سال ۹۵ و ۵۷۲ مورد نیز  در سال گذشته بوده است.
حسینی خاطرنشان کرد: امسال آمار ازدواج ثبت شده ، ۸۹۱ فقره در سال ۹۵ بوده که این میزان در سال گذشته۹۲۲ مورد  بوده است  به طوری که در مقایسه با سال گذشته کاهش  ۳ درصدی داشته ایم.

رئیس ثبت احوال شهرستان ابهربه کاهش   آمار ولادت در ۹ ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: ۲  هزار و ۳۳ فقره ولادت در این شهرستان ثبت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ در صد کاهش داشته است.

وی ادامه داد:فراوانی نامگذاری در شهرستان ابهر در پسران به ترتیب  نام های ،ابوالفضل ،امیر علی ،امیر عباس،امیر حسین و علی و دردختران نیز به ترتیب نام های فاطمه،زهرا نازنین،زهرا،زینب و یصنی به ثبت رسیده است.

حسینی به اشاره به اینکه کارت های ملی تاریخ دار تا پایان سال ۹۶ اعتبار دارند، یادآور شد : در ۹ ماهه امسال  بیش از ۱۰ هزار فقره کارت ملی هوشمند در شهرستان ابهر صادر شده است.
وی خاطر نشان ساخت: افراد باید به دلیل تغییرات چهره از هر ۱۵ سال یکبار نسبت به تعویض عکس شناسنامه خود اقدام نمایند.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست