• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۷
  • شناسه خبر: 3160

احداث اولین مرکز تخصصی توانبخشی بیماران ام اس در زنجان

پیام ملت–مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان گفت: ساخت اولین مرکز تخصصی توانبخشی بیماران ام اس در سطح کشور با حمایت خیران به نمونه ای منحصر بفرد در کشور تبدیل میشود. محمدرضا گنج خانی با اشاره به حما ...

پیام ملتمدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان گفت: ساخت اولین مرکز تخصصی توانبخشی بیماران ام اس در سطح کشور با حمایت خیران به نمونه ای منحصر بفرد 159650_364در کشور تبدیل میشود.

محمدرضا گنج خانی با اشاره به حمایت خیران در ساخت این مرکز اظهار داشت: تمامی هزینه های ساخت توسط خیران انجام شده است و تاکنون ساخت این مجمتع ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی به اولین فعالیت‌های این انجمن خیریه اشاره کرد و افزود: تامین نیازهای درمانی بیماران از نظر تامین دارو، هزینه بیمارستان، خدمات دندان‌پزشکی و پزشکی و نیز تهیه برخی از نیازهای ضروری از قبیل تهیه تشک‌های طبی، واکر و عصا به صورت رایگان برای بیماران بوده است

مدیرانجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان با بیان اینکه این مرکز در مساحتی بالغ بر ۵ هزارمترمربع ساخته می شود، تصریح کرد: ساخت این مجتمع تمامی خدمات مورد نیاز بیماران را فراهم کرده ودر ساخت آن استقرار واحدهای  درمانی، توانبخشی، تفریحی و آموزشی برای بیماران ام. اس پیش بینی شده است.

گنج خانی یاد آور شد: طبقه اول این مجتمع درمانی در مساحتی بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ متر مربع تا پایان سال به بهره‎برداری می رسد.

وی تاکید کرد: در این انجمن مشاوره رایگان به بیماران داده می‌شود و با توجه به اینکه در میان این بیماران افسردگی و اضطراب شایع است و خانواده این افراد مشاوره رایگان ارائه میشود.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس ها  در این انجمن گفت: در این کلاس‌ها ما با آموزش صنایع‌دستی و مهارت‌های زندگی به بیماران و خانواده‌های نها سعی در این داریم که علاوه بر اشتغال‌زایی آنها را آموزش دهیم. همچنین از دیگر برنامه‌های این انجمن، تهیه سبدهای غذایی برای خانواده‌های بیماران نیازمند است.

گنج خانی با بیان اینکه ماهانه ۲۰ میلیون ریال برای پوشش هزینه‎ای دارویی بیماران هزینه می‎شود، ابراز کرد: ما سالانه شاهد کمک بیش از ۱۰ میلیارد ریال از بخش خصوصی بابت ارائه خدمات رایگان به بیماران تحت پوشش هستیم.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست