• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۷
  • شناسه خبر: 3168

تقدیر از وزیر بهداشت در نامه‌ مشترک استاندار و امام جمعه زنجان

پیام ملت–استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان طی نامه‌ای مشترک از تلاش‌ها و اقدامات موثر و سازنده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور و راه‌اندازی اورژانس ه ...

پیام ملتاستاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان طی نامه‌ای مشترک از تلاش‌ها و اقدامات موثر و سازنده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اجرای 82362721-71279313طرح تحول نظام سلامت در کشور و راه‌اندازی اورژانس هوایی در استان زنجان قدردانی کردند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، در پی اختصاص یک فروند هلی کوپتر و راه‌اندازی اورژانس هوایی در استان زنجان، استاندار زنجان به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در نامه‌ای مشترک از تلاش‌ها و اقدامات موثر و سازنده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در راستای اجرای کامل طرح تحول نظام سلامت قدردانی کردند.
در این نامه خطاب به دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است:

در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته) و برنامه ریزی دولت جناب آقای روحانی درخصوص اجرای طرح تحول سلامت که به همت دولت اقدامات قابل تقدیر در کشور انجام پذیرفت، نقش موثر و سازنده جنابعالی همراه با دلسوزی و تعهدتان در اجرای کامل این طرح در کشور و استان زنجان بر کسی پوشیده نیست.
استان زنجان به دلیل صعب العبور بودن جاده‌های کوهستانی و داشتن مناطق کمتر توسعه ‌یافته و کمبود تخت بیمارستانی در این مناطق بشدت به اورژانس هوایی نیازمند بوده است. از این رو اینجانبان بدینوسیله از سوی مردم شریف، عزیز و ولایتمدار استان از اختصاص یک فروند هلی کوپتر و راه‌اندازی اورژانس هوایی در زنجان از دولت محترم بویژه جنابعالی صمیمانه تقدیر و تشکر مینماییم، انشاالله نزد خداوند متعال مأجور باشید.
انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست