• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۸
  • شناسه خبر: 3195

باایجاد تقاطع گلشهر یکی از گره های ترافیکی شهر حل می شود

پیام ملت –عضو شورای شهر زنجان گفت:آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح گلشهر کاظمیه  به عهده  شهرداری زنجان است که با ایجاد این تقاطع می توان گفت یکی از گره های ترافیکی شهر حل خواهد شد. سعید امیدی در جلسه  علنی شورا ...

پیام ملتعضو شورای شهر زنجان گفت:آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح گلشهر کاظمیه  به عهده  شهرداری زنجان است که با ایجاد این تقاطع می توان گفت یکی از گره های ترافیکی شهر حل خواهد شد.index

سعید امیدی در جلسه  علنی شورای شهر زنجان ، با بیان اینکه جنبه های اقتصادی این پروژه در کنار سایر شاخص ها و مطالعات، باید لحاظ گردد،اظهار داشت: طرح کلی این تقاطع، باید به گونه ای باشد که قابلیت اجرا با هزینه های معقول و منطقی و در زمان حداقلی، امکان پذیر شود.

وی ادامه داد:با توجه به گسترش روز افزون جمعیت در مناطق گلشهر و پونک، این پروژه از اولویت های شهری زنجان در زیر ساخت های ترافیکی است.

این عضو شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه به لحاظ قانونی بخشی از مسئولیت این پروژه با شورای ترافیک است یاد آور شد:  شرایط ورود خودروها به این شهرک از اتوبان ۲۲ بهمن، در حال حاضر به سختی و با ترافیک غیر قابل قبول وبرخی مواقع همراه با حوادث رانندگی، است.

امیدی تصریح کرد:این تقاطع یکی از گره های ترافیکی شهر را حل خواهد کرد و طراحی مهندسی آن باید منجر به انجام هزینه ای معقول و بودجه ای متعارف، شود تا مدیریت شهری زنجان بتواند بودجه ی محدود ترافیکی را به سایر گره های ترافیکی شهر از جمله میدان مدرس و تقاطع تربیت در بزرگراه ۲۲ بهمن، اختصاص دهد.

 

وی به روان سازی ترافیک زنجان اشاره کرد و گفت:ضرورت تقویت اعتماد بین پلیس  راهنمایی و رانندگی  و افکار عمومی شهروندان و همچنین مقوله ارتقا فرهنگ رانندگی در شهرمی تواند زمینه روان سازی ترافیک را فراهم نماید.

این مسئول ادامه داد:متاسفانه این  ضرورت اجتماعی، برخی مواقع با انتقاد و اعتراض تعداد قابل توجهی از شهروندان در زمینه  بالا بودن میزان جرائم رانندگی و سخت گیری غیر متعارف پلیس راهنمایی و رانندگی در شهرهمراه است.

امیدی تاکید کرد:پلیس راهنمایی و رانندگی جدا از نگاه جریمه محوری، وظیفه و مسئولیت فرهنگ سازی را در حوزه های ترافیکی به عهده دارد.

وی در خصوص تعرفه و عوارض مربوط به در آمدهای شهرداری و خصوصا در بخش تعرفه های مرتبط با ساخت و ساز از مرحله صدور تا مرحله پایان کار ساختمانی در بودجه سال ۹۶ گفت:، انتظار این است که دفترچه تعرفه و عوارض مربوطه طوری تدوین و به شورای شهر ارائه شود تا منجر به رونق بخشی و محرک ساخت و ساز درشهر گردد.

امیدی خاطر نشان ساخت:دستگا های مرتبط نیز بایدبا هم افزایی و همراهی هم بتوانند  تکانی به چرخ بسیار سنگین صنعت ساختمان در شهر زنجان، وارد نمایند که قطعا روان تر شدن این چرخه ،مشکلات شهروندان، اهالی ساخت و ساز، شهرداری، نظام مهندسی، پیمانکاران، فروشندگان مصالح، کارگران رابرطرف خواهد نمود.

انتهی خبر/ع

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست