• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۸
  • شناسه خبر: 3201

مهلت ارسال آثار به جشنواره شکوه و شکیبایی تمدید شد

پیام ملّت – مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی شکوه شکیبایی تا ۲۲ دی ماه تمدید شد و نتایج ۲۸ دی اعلام می شود. ناصر مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به جهت بزرگداشت مقام وا ...

پیام ملّت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی شکوه شکیبایی تا ۲۲ دی ماه تمدید شد و نتایج ۲۸ دی اعلام می شود.img11411276

ناصر مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به جهت بزرگداشت مقام والای اهل بیت، جشنواره شکوه و شکیبایی حضرت زینب(س) برای سومین دوره در استان زنجان برگزار میشود.

وی به برگزاری این جشنواره در دوره های گذشته اشاره کرد و افزود: اولین دوره این جشنواره در سال ۹۳ به صوت ملی با حضور وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در سال گذشته این جشواره به صورت ملی با قرائت پیام وزیر برگزار شد.

مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان ساخت: این جشنواره با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، دفتر نماینده ولی فقیه استان و استانداری و زینبیه اعظم زنجان برگزار می شود.

مقدم یاد آورشد: این جشنواره در ۴ موضوع مقاله نویسی، شعر، داستان و دل نوشته به دو زبان فارسی و ترکی آغاز به کار خواهد نمود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تاکید کرد: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور حسینی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومان  به ویژه پیام آور عاشورا حضرت زینب (س)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره شخصیت و معارف حضرت زینب(س) و کمک به انتشار گسترده آن اجرا می شود.

رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره در ۶ محور برگزار میشود تصریح کرد: ابعاد شخصیتی و رفتاری حضرت زینب(س)، جنبه های عرفانی حضرت زینب(س)، نقش و جایگاه اجتماعی حضرت زینب(س)، بصیرت و شجاعت، نگاه زیبا شناختی حضرت زینب(س) و مدیریت جهادی و مسئولیت پذیری حضرت زینب(س) از محورهای این جشنواره است.

مقدم به اینکه در این جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد،ادامه داد: از تمامی گروه های سنی در این جشنواره دعوت به دعمل آمده است.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست