• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۹
  • شناسه خبر: 3210

حماسه ۹ دی نماد عزت و بصیرت مردمی است

پیام ملت –رئیس شورای شهر زنجان گفت:حماسه ۹ دی نماد عزت ،استقلال،بصیرت و جشن بلوغ فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی است . آراض ضیایی در گفتگو با خبرنگار پیام ملت با بیان اینکه ، در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام ...

پیام ملترئیس شورای شهر زنجان گفت:حماسه ۹ دی نماد عزت ،استقلال،بصیرت و جشن بلindexوغ فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

آراض ضیایی در گفتگو با خبرنگار پیام ملت با بیان اینکه ، در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش مردم به جهانیان نشان داده شد.،اظهار داشت: ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید کرده و قلب امام زمان (عج) و رهبر انقلاب را شاد کردند.

رئیس شورای شهر زنجان ،حماسه  ۹ دی را روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه دانست و،افزود:۹ دی تیر خلاص مردم به سران فتنه بود که با این تیر نظر خود را به جهانیان اعلام کردند.

ضیایی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی  یک حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای نخست انقلاب است،  خاطر نشان ساخت:حماسه  ۹دی به عنوان یوم‌الله و از روزهای به‌یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم انقلابی ما با بصیرت و نفوذ ناپذیری در برابر دشمنان  توطئه فتنه‌گران را خنثی کردند.

وی این حادثه تاریخی را بیعت دوباره مردم با آرمان‌های امام خمینی‌(ره) ورهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت:مردم ایران در این روز تاریخی به جهانیان ثابت کردند که  انقلاب خود را به درستی می شناسند و با پشتیبانی از مقام معظم  رهبری همواره با بصیرت کامل پیروز هر میدان  و نبردی هستند.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست