• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۹
  • شناسه خبر: 3216

زنجان میزبان مسابقات ورزشی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای کشور

پیام ملت–مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از ۱۳تا ۱۷ دی ماه به میزبانی زنجان  برگزار می شود. محمد رضا انصاری در جلسه کمیته برگزاری مسابق ...

پیام ملتمدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از ۱۳تا ۱۷ دی ماه به میزبانی زنجان  برگزار می شود.

محمد رضا انصاری در جلسه کمیته برگزار%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3ی مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: به منظور صیانت تندرستی جسمی و روانی و با هدف ایجاد فضای فرهنگی این مسابقات دز زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز برگزار می شود ،تصریح کرد: ورزشکاران استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، تربیت مربی، کردستان و همدان دراین رقابتها حضور پیدا خواهند کرد.
انصاری یادآور شد: مسابقه های ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ۴ منطقه برگزار شده و تیم های برتر در هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقاتراه می یابند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کشور بااشاره به اینکه ، کلیه تمهیدات برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات انجام شده، تصریح کرد: مسابقه ی فوتسال در سالن کارگران و مسابقه والیبال در سالن بینش برگزار می شود.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست