• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۱۲
  • شناسه خبر: 3235

واحدهای تولیدی بدهکار می توانند از بخشودگی جرائم بیمه‌ای بهره مند شوند

پیام ملت – مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت:  جرائم بیمه‌ای واحدهای تولیدی بدهکار درصورت مراجعه تا پایان سال جاری بخشوده می شود. مسعود علیاری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان  که با حضور استاندار زنجا ...

پیام ملت مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت:  جرائم بیمه‌ای واحدهای تولیدی بدهکار درصورت مراجعه تا پایان سال جاری بخشوده می شود.600600p21973ednmainimg_1041

مسعود علیاری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان  که با حضور استاندار زنجان  برگزار شد افزود:بر اساس مصوبه هیئت دولت در ۸ دی‌ماه سال‌جاری تمامی واحدهای تولیدی و صنعتکاران بدهکار چنانچه تا پایان سال به منظور تسویه و یا تقسیط بدهی های بیمه‌ای خود مراجعه نمایند می توانند از حداکثر بخشودگی جرائم مجدد بهره‌مند شوند.

وی ،در راستای تعامل با واحدهای تولیدی و صنعتی استان از جمله مجموعه ایران‌ترانسفو زنجان اعلام آمادگی نمود و گفت :مجموع مطالبات این سازمان از ایران ترانسفو ۱۸۰ میلیون تومان می باشد که تقسیط شده و درحال پرداخت است و ۱۸۰ میلیون تومان دیگر نیز بابت ۴ درصد مستمری کارگران بازنشته می باشد که آماده تقسیط آن هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان یادآور شد: از این پس نیز بر اساس اختیارات قانونی، پس از اعلام میزان بدهی های واحدهای تولیدی، صاحبان این واحدها می توانند حداکثر تا یکماه به مبالغ اعلام شده اعتراض نمایند تا در هیئت های بدوی مجددا بررسی گردد و پس از صدور رای نهایی و ابلاغ آن نیز می توانند از بخشودگی جرائم استفاده نمایند.

گفتنی است شرکت ایران ترانسفو در سال ۱۳۴۵ به عنوان اولین تولیدکننده ترانسفورماتورهای توزیع تحت لیسانس شرکت “زیمنس” آلمان با عنوان  “شرکت ایران ترانسفوی ری” در تهران به ثبت رسید. در اسفند ۱۳۴۷ با ظرفیت تولید ۵۰۰ مگا ولت آمپر فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۱۳۵۴ با افزایش ظرفیت اسمی خود تا ۱۵۰۰ مگا ولت آمپر به شرکت سهامی عام تبدیل شد، در سال ۱۳۶۹ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد، از سال ۱۳۶۶ با انتقال تکنولوژی تولید از شرکت زیمنس، به جمع تولید کنندگان فوق توزیع پیوست و از سال ۱۳۷۰ نیز بعنوان بزرگترین تولیدکننده ترانسفورماتور برق قدرت در خاورمیانه به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست