• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۰
  • شناسه خبر: 3330

آیت الله رفسنجانی تمام توان و هستی خویش را در راه پیروزی انقلاب اسلامی صرف نمود

پیام ملت–نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی درپیام تسلیتی نوشتند: آن فقید مجاهد وهمراه همیشگی امام راحل و رهبر معظم انقلاب و مبارز خستگی‌ناپذیر سالهای دشوار مبارزه تما ...

پیام ملتنماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی درپیام تسلیتی نوشتند: آن فقید مجاهد وهمراه همیشگی امام راحل و رهبر معظم انقلاب و مبارز خستگی‌ناپذیر سالهای دشوار مبارزه تمام توان و هستی خویش را در را82380050-71312285ه پیروزی انقلاب اسلامی صرف نمود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری زنجان، استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در پیام مشترکی درگذشت مرحوم آیت الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجاهد نستوه و یار دیرینه امام راحل و مقام معظم رهبری را به خانواده معظم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت گفتند.
دراین تسلیت آمده است:
بسمه تعالی

اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء

خبر ضایعه دردناک ارتحال عالم عامل، یار دیرین امام و رهبری، استوانه جهاد و مبارزه بر علیه طاغوت و مدافع مستحکم انقلاب و نظام، مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، موجب تأسف عمیق و تألم بسیار گردید.
آن فقید مجاهد و همراه همیشگی امام راحل و رهبر معظم انقلاب و مبارز خستگی‌ناپذیر سالهای دشوار مبارزه که تمام توان و هستی خویش را در راه پیروزی انقلاب اسلامی صرف نمود و پس از پیروزی نهضت مردمی به رهبری امام خمینی(ره) همراه با اقشار مختلف مردم عمر با عزت خود را در مسئولیتهای مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ثمر رسیدن دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا و ایثارگران گذراند.
لذا این ضایعه تأسف‌بار را به آستان مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته، ملت شریف ایران اسلامی، مراجع عظام تقلید، تمامی مسئولین لشکری و کشوری، علاقمندان و ارادتمندان و بالاخص بیت معظم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی را مسألت می نمائیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست