• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۳
  • شناسه خبر: 3423

امام جمعه و استاندارزنجان از اقشار مختلف مردم جهت حضور درمراسم بزرگداشت آیت الله رفسنجانی دعوت کردند

پیام ملت– نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از اقشار مختلف مردم جهت حضور در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه اعظم زنجان دعوت کردند. آیت الله علی خاتمی و اسدالله درویش امیری در اطلاعیه ای مش ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از اقشار مختلف مردم جهت حضور در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه اعظم زنجان دعوت کردند.

آیت الله علی خاتمی و اسدالله درویش امیری در اطلاعیه ای مشترک از اقشار مختلف مردم استان دعوت کردند به پاس قدردانی از یک عمر خدمت صادقانه و ایثارگرانه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی برای اسلام، ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مراسم یادبود و بزرگداشت ایشان حضوری پرشور داشته باشند.
ایشان در این اطلاعیه ضمن برشمردن خدمات فراوان و مجاهدت‌های بی بدیل آیت الله هاشمی رفسنجانی در جریان مبارزات انقلابی علیه رژیم پهلوی، دوران دفاع مقدس و رویدادهای گوناگون پس از انقلاب تاکنون، از اقشار مختلف مردم استان زنجان جهت حضور پرشور در مراسم یادبود و بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یاور امام و رهبری دعوت کردند.
ایشان همچنین بر ضرورت حضور گسترده مردم قدرشناس، فهیم و همیشه‌ درصحنه استان زنجان در مراسم یادبود این بزرگ‌مرد تاریخِ انقلاب و کشور تاکید نموده و تجلی حضور اقشار مختلف مردم را نماد بارز وحدت و همدلی در میان ملت انقلابی ایران برشمرده و در زمینه مأیوس کردن دشمنان انقلاب و نظام موثر دانستند.
گفتنی است بنابر اعلام ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در استان زنجان، این مراسم روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.
سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی، مشاور رییس جمهوری و مسئول فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران و از یاران آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران مبارزات انقلابی علیه رژیم ستم‌شاهی می باشد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست