• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۳
  • شناسه خبر: 3435

ثبت بیش از ۱۷۰۰ فقره طلاق در ۹ ماهه سال جاری در استان زنجان

پیام ملت –مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت:در ۹ ماهه سال جاری، ۱۷۶۹ فقره طلاق در استان زنجان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲/۲ در صدی مواجه هستیم . سید علی شفیعی در گفتگو با خبرنگار پیام ملت ب ...

پیام ملتمدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت:در ۹ ماهه سال جاری، ۱۷۶۹ فقره طلاق در استان زنجان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲/۲ در صدی مواجه هستیم .

سید علی شفیعی در گفتگو با خبرنگار پیام ملت با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۱۳۵ هزار فقره طلاق در کشور رخ داده است،اظهار داشت:در ۹ ماهه سال جاری در سطح

کشور بیش از ۵۳۵ هزار و ۶۷۰ فقره ازدواج به ثبت رسیده که سهم استان زنجان ۸ هزار و ۹۲مورد بوده است.

وی ادامه داد:۲۵ درصد ولادت ها در ۹ ماهه سال جاری متعلق به مادران واقع در گروه سنی ۲۵ الی ۲۹ سال بوده است،افزود:تعداد ولادت ثبت شده در استان زنجان در ۹ ماهه سال

جاری ۱۵ هزار و ۵۱۷ مورد بوده که می توان گفت به طور متوسط روزانه ۵۶ مورد یعنی در واقع  در هر دو ساعت ۵ واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان تصریح کرد:بیش از ۲۶۱هزار  فقره فوتی در سطح کشور در ۹ ماهه سال جاری به ثبت رسیده که این میزان در استان زنجان   ۳ هزار و ۵۰۰ مورد بوده است.

شفیعی ،به ۳ دلیل عمده فوت در استان زنجان  اشاره کرد و خاطر نشان ساخت:سه دلیل عمده فوت دراستان  زنجان،۳۳ درصد در زمینه بیماری های قلبی عروقی،۴/۱۱درصد به دلیل بیماری های  سرطان و تومورها و ۸ درصد نیزدر زمینه  حوادث غیر عمد بوده است.

وی ،در پایان یادآور شد:نامهای منتخب استان زنجان در دختران به ترتیب فاطمه،زهرا،نازنین زهرا،زینب و یسنا و در پسران ،ابوالفضل ،امیر علی،امیر عباس،علی و امیر حسین بوده است.

انتهای خبر/

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست