• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۳
  • شناسه خبر: 3430

سرانه دریافتی هر یتیم سلطانیه‌ای ماهانه۱۳۰ هزار تومان است

پیام ملت– مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر ۶۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سلطانیه قرار دارند که سرانه دریافتی ماهیانه هر یتیم در این شهرستان ۱۳۰ هزار تومان است. هدایت صفری با ح ...

پیام ملتمدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر ۶۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سلطانیه قرار دارند که سرانه دریافتی ماهیانه هر یتیم در این شهرستان ۱۳۰ هزار تومان است.

هدایت صفری با حضور در جمع تخصصی مددکاران سلطانیه‎ای ضمن تاکید بر نقش مهم مددکاران در توانمندسازی خانواده‌ها اظهار داشت: انجام امور حمایتی باید به صورت جهادی و بسیجی‌وار مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ، رویکرد امروز این نهاد گفتمان‌سازی روحیه جهادی، تفکر بسیجی، حضور میدانی در حوزه خدمت رسانی و نهادینه کردن رویکردهای علمی در کارکردهای کمیته امداد امداد براساس اسناد بالادستی واساسنامه آن است.افزود:تشخیص و ارجاع صحیح خانواده‌ها به بخش‌های مختلف از سوی مددکار در تحقق اهداف توانمندسازی خانواده‌ها بیشترین تاثیر را دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: حوزه مددکاری به عنوان یکی از حوزه‌های حساس و تأثیرگذار در ارائه خدمات به مددجویان بوده ومددکاری پیشانی سایر فعالیتهای کمیته امداد است.

صفری ،به دیگر حساسیت‌های حوزه مددکاری در امر خدمت‎رسانی به مددجویان و توانمندسازی آنها اشاره کرد و گفت: مددکار به تعبیری پزشک خانواده در کمیته امداد محسوب می‎شود، چرا که قادر است، با تشخیص و ارجاع صحیح خانواده‌ها در تحقق توانمندسازی خانواده‌ها بیشترین اثر بخشی را داشته باشد.

وی تأکید کرد: بسته‌های خدمتی که امروز در کمیته امداد ارائه می‌شود باید با شناخت صحیح از نیازها و ارجاع صحیح آن به حوزه‌های مختلف انجام شود و در این راستا انجام فعالیت‌ها با رویکرد همگرایی و کمک به یکدیگر وتعامل بین بخشی موجب اثربخشی بیشتر خدمات می‎شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در ایجاد اطمینان بین مردم توسعه طرح مفتاح الجنه است که با اجرای آن در حوزه کمک به ایتام باید از ظرفیت‌های شهرستان استفاده کرد.
انتهای خبر/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست