• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۵
  • شناسه خبر: 3472

باید شرایط حضور سرمایه گذار در آموزش و پرورش را تسهیل نمود

پیام ملت- رئیس اداره مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان زنجان گفت:باید شرایط حضور سرمایه گذار را در ایجاد مراکز آموزشی و پرورشی جهت ارتقاء توانمندی های علمی و فکری رافراهم و تسهیل نمود. علی بیات در گفتگو با خ ...

پیام ملت- رئیس اداره مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان زنجان گفت:باید شرایط حضور سرمایه گذار را در ایجاد مراکز آموزشی و پرورشی جهت ارتقاء توانمندی های علمی و فکری رافراهم و تسهیل نمود.
علی بیات در گفتگو با خبرنگار پیام ملت اظهار داشت:توسعه آموزش و پرورش یکی از محوری ترین سیاست های دولت تدبیر و امید است که این امر بدون مشارکت مردم در ابعاد مختلف تحقق نمی یابد.
وی ،فعالیت مدارس غیر دولتی را نمونه ای از جلوه های اصلی مشارکت مردم در توان علمی و اقتصادی دانست و افزود: افراد در زمینه ارتقاء آموزشی و پرورشی علاوه بر مشارکت مادی می توانند در زمینه مشارکت های عاطفی ،فکری و عملیاتی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف داشته باشند.
بیات ادامه داد:به منظور حمایت از سرمایه گذاری در ایجاد مراکز آموزشی و پرورشی ،۲۳۷آموزشگاه علمی آزاد ،زبان های خارجی و مراکز مشاوره غیر دولتی در سطح استان زنجان فعال است.
وی با بیان اینکه در حال حاظر ۱۴ هزار دانش آموز از آموزش غیر رسمی این مراکز بهره مند می شوند،تصریح کرد:سال تحصیلی جاری ۱۵۳ مرکز تخصصی زبان های خارجی ،۸۱ آموزشگاه علمی آزاد و ۳ مرکز مشاوره در استان فعالیت می کنند.
رئیس اداره مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان زنجان خاطر نشان ساخت:صدور مجوز برای فعالیت آموزشگاه های علمی آزاد در قالب برگزاری کلاس های کنکور و تقویتی ،برگزاری آزمون ها و آموزش زبان های خارجی و در واقع کلیه آموزش ها برای افراد زیر ۲۰ سال تنها به عهده آموزش و پرورش است.
بیات ،به ضرورت نظارت مستمر بر عملکرد این مراکز اشاره کرد و گفت:در راستای کیفیت بخشی و به روز رسانی دانش و مهارت تیم نظارتی به صورت مستمر در زمینه افزایش کیفیت و نحوه آموزش صحیح اینگونه مراکز تلاش می نماید،به طوری که از آغاز سال تحصیلی تاکنون برای مدیران و موسسات این مراکز ، کارگاه های آموزشی ویژه ای در ۵ مرحله برگزار شده است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست