• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۶
  • شناسه خبر: 3502

دعوت ناطق نوری از مردم برای حضور در آیین هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام ملت– حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از همگان دعوت کرد تا در آیین هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کنند. آیین هفتمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنج ...

پیام ملت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از همگان دعوت کرد تا در آیین هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کنند.

آیین هفتمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۵ الی ۱۷ و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
هیأت دولت نیز با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و باشکوه مردم در آیین های تشییع و ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، از مردم دعوت کرد تا در مراسم هفتمین روز رحلت وی شرکت کنند.
همچنین روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در اطلاعیه ای در این خصوص آورده است: حضور پرشور قاطبه مردم در آیین روز یکشنبه، تأکیدی مجدد بر میثاق با آرمان های امام، شهدا و مبارز نستوه، فرمانده هشت سال دفاع مقدس، یکی از زبرالحدیدهای امام در نهضت روحانیت و شخصیت تاریخ سازی است که تا آخرین لحظات خود را از مردم و جامعه جدا نمی دانست.
در این اطلاعیه آمده است: مطمئناً برگزاری پرشور این آیین، نمایشی دیگر از وحدت، همدلی و یکرنگی مردم و موجبات تسلای خاطر خانواده مکرّم ایشان و تمام کسانی است که این روزها عزادار فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی هستند.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود، شامگاه یکشنبه (نوزدهم دی ماه) دار فانی را وداع گفت.
آیین تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه ۲۱ دی ماه با حضور گسترده مردم در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست