• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۸
  • شناسه خبر: 3560

توسعه مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار در دستور کار قرار دارد

پیام ملت– مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۶۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ازمحل اعتبارات بانکی در زمینه اشتغال زایی پرداخت ده است، گفت: توسعه مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خ ...

پیام ملت مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۶۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ازمحل اعتبارات بانکی در زمینه اشتغال زایی پرداخت ده است، گفت: توسعه مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار در دستور کار قرار دارد.

‎هدایت صفری با اعلام ایجاد ۵۷۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد در طی نه ماهه سالجاری اظهار داشت: تا پایان سالجاری ۲۰۰۰ شغل برای خانواده های تحت حمایت ایجاد می شود.‎

وی تصریح کرد: طرحهای اشتغال براساس توانایی و علاقه مندی افراد در هررشته شغلی اجرایی می‌شود که یکی از رویکردهای کمیته امداد در این بخش توسعه مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار و خوشه سازی برای شغلهای مرتبط به هم است تا پایداری و مولد بودن شغلهای ایجاد شده صورت گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ایجاد اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت و خروج آنها از بدنه حمایتی امداد مهمترین اقدام در دهه چهارم فعالیت است.
صفری اظهار کرد: ایجاد اشتغال در خانواده ها موجب بالارفتن اعتماد به نفس در این خانواده ها شده و شکوفایی و باروری این خانواده ها را فراهم می کند.
وی همچنین با اشاره به فرآیند ایجاد اشتغال در کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: در فرآیند ایجاد اشتغال ابتدا افراد شناسایی، سپس استعداد سنجی و ارائه مشاوره‌های شغلی متناسب با توان و ظرفیت خانواده‌ها انجام می‌شود که پس از ایجاد اشتغال نیز اقدامات نظارتی و فنی از سوی کمیته امداد به صورت مستمر انجام می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سالجاری ۲۰۰۰ شغل برای خانواده های تحت حمایت ایجاد که با ایجاد اشتغال این افراد از چرخه حمایتی خارج می شوند.‎

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست