• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۹
  • شناسه خبر: 3589

برگزاری مشاعره با حضور دکتر اسماعیل آذر در زنجان

پیام ملت –معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:سومین جشنواره شکوه شکیبایی ششم و هفتم بهمن‌ماه با اجرای مشاعره  با حضور دکتر اسماعیل آذر در زنجان برگزار می شود. ابراهیم قاسمی در گفتگو با ...

پیام ملتمعاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:سومین جشنواره شکوه شکیبایی ششم و هفتم بهمن‌ماه با اجرای مشاعره  با حضور دکتر اسماعیل آذر در زنجان برگزار می شود.

ابراهیم قاسمی در گفتگو با خبرنگار پیام ملت اظهار داشت: این برنامه با محوریت حضرت زینب (س) و اهل بیت (ع) اجرایی خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه برنامه مشاعره شکوه شکیبایی روز ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود،گفت: این برنامه از ساعت ١٥ عصر در زینبیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد..

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه مشاعره صرفا مربوط به شاعران زنجانی نیست، تصریح کرد: در این برنامه علاوه بر استان زنجان شاعرانی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، رشت، کردستان، گیلان و قزوین و همدان نیز حضور پیدا خواهند کرد.

گفتنی است، سومین جشنواره «شکوه شکیبایی» در بخش‌های مقاله‌‌نویسی، شعر، داستان، دلنوشته فارسی و ترکی برگزار خواهد شد که طبق آمار ارائه شده از سوی دبیرخانه این جشنواره تا کنون بیش از ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست